Megújult Magyarország 2. legnagyobb női portálja, a StoryOnline . A legszembetűnőbb az új, letisztult és friss, nőies dizájn, valamint a még több női témát felsorakoztató rovat (például a Wellness, az Ezo és a Recept).
Emellett megmaradtak a már jól megszokott korábbi rovatok és funkciók (Szépség, Hírek, Világhír, Videók, Blog, Fórum, Képeslap, Sztárlexikon, Piactér, Játék) is.
Kampány az egyszülős családokért
A StoryOnline egyúttal nagyszabású, társadalmi célú kampányt indított a napokban: három sztárral - Erdélyi Mónikával és Adával (televíziós műsorvezetők), valamint Cseke Katinkával (színésznő) - egy fontos ügy mellé áll.
A StoryOnline az Egyedülálló Szülők Klubja Alapítvánnyal karöltve az egyedülálló szülők helyzetére hívja fel a figyelmet.
Magyarországon közel 500 ezer családból hiányzik az egyik szülő, s körülbelül 410 ezer esetben a nő, az anya van egyedül, sokszor rendkívül kiszolgáltatott helyzetben.
Az egyszülős családok 664 ezer gyereket nevelnek, összesen tehát 1 141 670 ember - azaz a magyar társadalom 11 százaléka egyszülős családban él. Ez a szám több mint a hazánkban élő romák vagy éppen a balkezesek száma.
A hatalmas számok ellenére erről a rétegről - ha lehet egyáltalán rétegnek nevezni - nem szokás beszélni és szinte alig van olyan támogatás, tanácsadás, amely segítené őket abban, hogy hogyan oldják meg egyedül a gyereknevelés és egyáltalán a mindennapok kezelésének nem kis feladatát.
A kampány 2009. augusztus 10. és szeptember 9. között, a Sanoma Budapest online és offline portfóliójában fut.
|