Az MPRSZ által meghirdetett pályázat célja a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) szóló értékes híradások ösztönzése, a CSR médiajelenlétének, a felelősen példamutató vállalati magatartás sajtóvisszhangjának erősítése és a pozitív példák bemutatása mind a sajtó képviselői, mind a nagyközönség és a vállalkozások számára is.
A négy kategóriában (televízió, rádió, online, nyomtatott) meghirdetett, kategóriánként kétszer 200.000 Ft értékű pályázatra a magyarországi írott, elektronikus vagy hírügynökségi /online sajtóban 2008. január 1. és december 1. között megjelent publikációval, riporttal illetve cikksorozattal, riport sorozattal, illetve dokumentumfilmmel pályázhat minden Magyarországon működő médium, illetve bármely médium javasolhatja újságírójának produktumát.
A májusban az MPRSZ által kiírt pályázathoz csatlakozott az Egészséges Településekért Alapítvány, amely egyenként 70.000 forintos díjakat ajánlott fel az 5000 fő alatti településeken megjelenő 2000 példányszám alatti írott sajtó, illetve a helyi televízió- és rádiócsatornák számára.
A beérkezett pályaműveket a Magyar Public Relations Szövetség ez irányú felhívására jelentkezett pr-ügynökségek vezetőiből, illetve az általuk delegált képviselőkből szervezett Előzsűri értékeli és tesz ajánlást a helyezésekre, majd ezt figyelembe véve, a végső döntést a Bíráló Bizottság hozza meg.
A bíráló bizottság tagjai:
Dr. Szeles Péter - MPRSZ
Lakatos Zsófia – MPRSZ
Ligeti György – Kurt Lewin Alapítvány
Kulcsár Péter – VTMSZ elnökségi tagja
Szobolits Andrea - ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának sajtószóvivője
Kriza Máté - Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért alapító-igazgatója
Tringer Ágoston – MVM kommunikációs igazgatója
Pintér Judit – SzMM szakmai főtanácsadó
A CSR Média Pályázat támogatója a Pannon GSM Távközlési Zrt. A pályázati kiírás illetve a Kistelepülési CSR Média Pályázat letölthető a Magyar Public Relations Szövetség honlapjáról.
|