Marie Claire magazin ismét bemutat nyolc nőt, nyolc társadalmi szervezet képviselőjét, akik különböző módon próbálnak tenni azért, hogy mindannyian jobban érezhessük magunkat a bőrünkben, otthonunkban, munkahelyünkön, iskoláinkban. Ők elhivatottan végzik a dolgukat sokak életének minőségibbé tételéért. A Marie Claire a bemutatásukkal ismét kampányba kezd, mert hisz az általuk felkarolt ügyekben, és bízik benne, hogy mind többen csatlakoznak valamelyik akcióhoz.
Tudja, hogyan segít az Élelmiszerbank? Miért van szüksége minden nőnek a szabadidős mozgásra? A kérdések számolatlanul folytatódhatnak, a Marie Claire most induló TCR (társadalmi célú reklám) kampányában nyolc nő – az általuk képviselt szervezetek bemutatásával - a fenti kérdéseken túl továbbiakra is konkrét választ ad.
Ki a nyolc nő és miért éppen ők?
„A nyolc nő mindegyike csodálatra méltó. Közös bennük, hogy valamennyien biztosak benne: szebb jövőt képzelnek, hisznek ebben, és ami a lényeg, tesznek is érte. Azért is esett rájuk a választás, mert azon keresztül, hogy megismerjük őket, illetve az általuk képviselt ügyeket, talán sokan kedvet kaphatnak arra, hogy magunk is csatlakozzanak valamelyik akciójukhoz” – mesélte az új kampány indulása előtt Békési Ildikó, a Marie Claire főszerkesztője.
A „nyolcak” egyike, Erdős Ágnes is véletlenül csöppent az önkéntes munka közepébe. Munkába menet, a rádióban hallott először az Ágyszínházról, és két hét múlva már maga is a Heim Pál neurológiáján foglalkozott a beteg gyerekekkel. Az Ágyszínház önkéntesei rendszeresen járnak kórházakba, hogy ott játékkal, rajzolással, bábozással mosolyt csaljanak a lábadozó gyerekek arcára. Néha ráfér a segítség, a megnyugtatás a szülőkre is - és bár nekik nem kötelességük, és többnyire nem is szakmai hivatásuk, megteszik ezt is. Emberségesnek lenni, ennyi az etikánk – vallják. Ágnessel a Marie Claire 2009. januári számában találkozhatnak.
A Marie Claire most induló kampányának résztvevői: Magyar Szabadidősport Szövetség, Magyar Élelmiszerbank Egyesület, Ágyszínház Alapítvány, Energia Klub, Ecpec Alapítvány (roma integráció), DIA – Demokratikus Ifjúságért Alapítvány, Lea Anyaotthon, Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület.
További újdonságok a Marie Claire-nél
A Marie Claire magazin tavaly is hasonló TCR-kampányt indított, a nyolc társadalmi szervezet bemutatását nagy siker, számtalan pozitív olvasói visszajelzés kísérte. A lap akkor kezdett együttműködést a B&P CSR management tanácsadó céggel. Ez a partnerség az idei kampány indulásától hivatalossá is válik: a Marie Claire és a társadalmi felelősségvállalási tanácsadásban regionális piacvezető B&P CSR management stratégiai együttműködést írt alá az új TCR-kampány idejére.
„A partnerséggel az a célunk, hogy a programunk szakmaiságát még jobban alátámasszuk” – nyilatkozta Békési Ildikó.
Radácsi László, a B&P CSR management ügyvezetője hangsúlyozta: „Büszkék vagyunk arra, hogy a közös munkával a magyarországi médiavállalkozások körében egyedülálló kezdeményezést támogathatunk.”
Békési Ildikó főszerkesztő azt is elmondta, hogy a Marie Claire hivatalosan is auditált lap lett, vagyis a havonta eladott példányszámát 2008. II. félévétől a Magyar Terjesztés-ellenőrző Szövetség, a Matesz hitelesíti.
|