Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Elsőként osztják ki az AranyDió marketingkommunikációs díjat

2008.09.18
Melyik az év leginnovatívabb ötlete?

Új és egyben hiánypótló szakmai díjat hívott életre a Marketing&Média, a marketing-, média- és a reklámipar szakembereinek magazinja, valamint a BrandFestival, a marketingkommunikációs szakma egyik legfontosabb, irányadó rendezvénye. Az AranyDió célja, hogy fejlessze a stratégiai gondolkodást, olyan kommunikációs kampányokat ismerjen el, amelyekből sugárzik az újító szándék, a kreativitás és a távlatokban való gondolkodás.

A díjat szeptember 18-án, a BrandFestival esti gáláján adják át, a zsűri elnöki teendőit a világhírű reklámszakember, Alexander Brody vállalta el.

A Marketing&Média valamint a Brandfestival AranyDió díjára 25 versenymunkát neveztek. A díjnyertes alkotást a magyar származású, világhírű reklámszakember által vezetett zsűri választotta ki, egy háromlépcsős, professzionális zsűrizési folyamat során. A rövidlistára (shortlistre) már csak öt kampány került fel, ezek közül kerül ki AranyDió-díjas, de kiosztanak egy Ezüst Diót és egy Bronz Diót is.

Brody: „Stratégiai megalapozottság, innovatív ötletek”
A kommunikációs kampányokat sokféle szempont alapján lehet értékelni: reklámköltés, hatékonyság, kreativitás, vagy éppen a fogyasztókra gyakorolt – kulturális – hatás alapján. „Az Arany Dió díjjal merőben új szemléletet indítunk el, az érte folyó versenyen ugyanis nem a hatékonyság vagy éppen a szépség számít. Az a kampány lesz a nyertes, amelynek a zsűri döntése alapján stratégiailag előremutató szerepe van. A dió a bölcsesség jelképe. Az emberi agyhoz hasonlatos mintázatú. Az aranydió reményeink szerint a marketingkommunikációs szakma innovatív, bölcs ötleteit díjazza” – indokolta a díj szakmai fontosságát Alexander Brody a zsűri elnöke.

Az AranyDióért folyó versengésben a fenti szempontok alapján a shortlistre felkerült reklámkampányok:
  - A Budapest Bank „Emese” karaktert szerepeltető újrapozícionáló kampánya.
  - Az Öko-Pannon Kht. - Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium szelektív hulladékgyűjtést és hasznosítást tudatosító társadalmi célú kampánya.
  - A Pannon Djuice márkájának új tarifacsomagját népszerűsítő kampánya.
  - A T-Com imázskampánya „Többet kéne beszélgetni” szlogennel.
  - A UPC termékbevezető kampánya „Szórakozás a köbön” címmel.

Az elbírálásról
„Az AranyDió díj győzteseinek kiválasztása során nagymértékben támaszkodtunk a Marketing&Média szaklaphoz kapcsolódó szalmabeliek véleményére” - tette hozzá Nyomárkay Kázmér, a lap főszerkesztője. „A versenybe ugyanis a Marketing&Média májusban elkészített „Az 50 legbefolyásosabb ember a magyar médiaiparban” ragsorában szereplők javasolhattak kampányokat. A 25 versenyműből a lapunk szerkesztőbizottságára épülő zsűri választotta ki a shortlistre kerülő öt kampányt, a következő szempontok alapján: innovativitás, figyelemfelhívás, üzenetátvitel, kreativitás, megvalósítás” – ismertette a főszerkesztő az elbírálás körülményeit.

A zsűrizés során a legfontosabb ismérv az innovativitás volt, az összpontszám kiszámításánál ugyanis dupla szorzóval számítottak az ebben a kategóriában kapott pontok. Azok cégek gyűjthettek itt sok pontot, akiknek a kampánya szembeszállt az adott márka piaci kategóriáját jellemző normákkal.

Az értékelés harmadik fázisban végül a zsűri tagjai személyesen is találkoztak, a legjobb öt pályázatot egyesével értékelték, és egy újabb pontozás alapján alakult ki a végső sorrend.

Az AranyDiót és a további díjakat szeptember 18-án, a BrandFestival gáláján adja át Alexander Brody.

A zsűriről
A zsűri mindegyik tagja a marketing és média területének elismert szakembere, komoly iparági és médiapiaci ismeretekkel rendelkeznek.

Tagjai:
A zsűri elnöke: Alexander Brody

A zsűri alelnöke: Domokos Szilárd, Sanoma Budapest, marketing- és üzletfejlesztési igazgató

Barna Tamás, Republic, ügyvezető

Bauer András, Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi docens

Braun Róbert, Braun&Partners Network, ügyvezető

Gál László, Beiersdorf, marketingigazgató

Horváth Magyary Nóra, K&H csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató

Iglódi Csaba, NetAktív, ügyvezető igazgató

Macher Szabolcs, Mattai, tanácsadó

Nagy Bálint, Vodafone Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató

Novák Péter, Kirowski, ügyvezető

Nyomárkay Kázmér, Marketing&Média, főszerkesztő

Ritter Tamás, Sanoma Budapest Marketing Partnership, igazgató

Simon Zsolt, Mediaedge:cia, ügyvezető igazgató

Vidus Gabriella, R-time, ügyvezető igazgató
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Sanoma Budapest













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu