Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Két új lapot indít a Sanoma Budapest Márkamagazin üzletága

2008.09.09
A Vodafone Magyarország mobilszolgáltató vállalat és az E.ON Hungária, a hazai energiagazdaság fontos résztvevője egyaránt a Sanoma Budapestet bízták meg márkamagazinjaik elkészítésével. A kiadó hat éve működő Márkamagazin üzletága ezzel újabb két fontos tendert nyert el.

Augusztusban jelent meg először a Sanoma készítésében a kívül-belül megújított „One” című magazin, amelyet a Vodafone előfizetői kapnak kézhez minden hónapban. Az E.ON Hungária „E.On Világ” márkamagazinja pedig egy vállalaton belülre készülő dolgozói kiadvány, amelyet az energiaszolgáltató munkatársai szeptemberben olvashatnak. Mindkét magazin esetében a Sanoma Budapest gondozza a teljes magazinkészítési és -kiadási folyamatot.

„A One című Vodafone-magazin egy már létező kiadvány, amelyet most tartalmilag és vizuálisan is megújítunk, hogy az tökéletes összhangba kerüljön a vállalat értékeivel. Az a célunk, hogy a márkamagazint, valamint a magazin online verzióját és hírlevelét magas színvonalon üzemeltessük, és a célcsoport egy ténylegesen hasznos, szórakoztató magazint kapjon a kezébe, illetve érjen el a weben” - nyilatkozta a tender elnyerésekor Ritter Tamás, a Sanoma Budapest Marketing Partnership igazgatója.

Az ősszel megjelenő „E.ON Világ” az E.On Hungária csoport elsőszámú kommunikációs eszköze lesz, amely eléri a vállalat valamennyi munkatársát.

„Az E.ON Hungária csoport munkatársi újságja központi szerepet kap a vállalat belső kommunikációs tevékenységében, a cégcsoport munkatársainak integrálásában, vagyis a vállalati kultúra alakításában. Mindkét megbízásra jellemző, hogy folyamatos visszacsatolást fogunk kapni a célcsoporttól a munkánkról” - nyilatkozta Ritter Tamás.

A Sanoma a márkamagazinok elkészítéséhez teljes szakember-gárdát biztosít, így szerkesztőket, szakújságírókat, művészeti vezetőket, tördelőket, fotósokat, olvasószerkesztőket, csakúgy, mint a komplett piackutatási és a nyomdai hátteret.

„Anyacégünknek harmincéves nemzetközi márkamagazin-készítési tapasztalata van, ismerjük a trendeket, a változó médiafogyasztási szokásokat. Pontosan tudjuk, mi az, ami működik, és mi az, ami nem” – Kricsfalussy Ákos projectvezető szerint a jól menedzselt tartalmú márkamagazin a jövő leghatékonyabb marketing-eszköze.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:Sanoma Budapest













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu