Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Érzéki, high-tech, nőies és letisztult hajművészet

2007.06.28
Trendalkotás a Schwarzkopfnál

Legyen vagány, hűvös, romantikus vagy excentrikus a fodrászához betérő vendég, a Schwarzkopf Professional termékei a legújabb divatirányzatokat szolgálják, sőt neves divatspecialistákkal a márka maga is trendalkotó. Az Essential Looks kollekció évente kétszer mutatja be a legújabb frizura divatot, amely összhangban áll a nemzetközi kifutókon bemutatott trendekkel.

A divat, legyen szó a ruházatról, sminkről, kiegészítőkről és nem utolsó sorban a frizuráról, változatosságot visz életünkbe. Az egyéni stílusunkkal, vagy csak a pillanatnyi hangulatunkkal tökéletesen egyező hajviselet magabiztossá tesz, jó lesz tőle a kedvünk és a közérzetünk. Fontos, hogy a fodrászunk több legyen, mint egy hajvágó és festő szolgáltató, kicsit lelki társunk, kicsit barátnőnk, de mindenképpen olyan, aki segít egyéniségünk kibontakoztatásában, abban hogy megjelenésünk profi legyen.
A Henkel Schwarzkopf Professional üzletága ezért a legújabb trendekhez kínál termékeket és hozzájuk kapcsolódó ismeretanyagot fodrászok számára. Cél, hogy a vendégek a legújabb trendeknek megfelelő, egyéni frizurákat készíttessék el fodrászukkal.
 
A kulcsszó az egyéniség. Mert a nap 24 órájában csak a legszélsőségesebbek foglalkoznak azzal, hogyan legyenek trendik. Maga a trendiség sem csak egy stílus – szerencsére. A Schwarzkopf Professional Diverse kollekciója most négy igen különböző irányzatot kínál.

A Futurism kemény, high-tech, űrkorszakot idéző megjelenés híveinek trendje. Jellemzői a futurista, grafikus, éles, szögletes szabásvonal, átmenetekben gazdag finish technika, kékes-fekete kontrasztos textúra, melyet igazán (a lapmelírban elhelyezett) narancssárga tónusú passzék emelnek ki.

Az ellentéteket emeli a ki a minimalista 2-Tone irányzat. A kifutókról ismert modern körvonalak, az egyszerű fekete-fehér világ köszön vissza a frizuradivatban. Jellemzői a laza textúra, világos hajszín jeges árnyalatokkal vagy az egyöntetű/egységes hajszín kihegyezett körvonalakkal.
A keményebb vonalak divatjával együtt élnek lágyabb irányzatok is. Nőies, szexi, bohókás a Siren trend. Szolid körvonalak, ragyogó színek jellemzik, egy kis rózsaszín, meggyvörös, pávakék árnyalatok bolondítják a sellőszerű frizurát.

Művészi inspirációt nyújt a The Dancer irányzat. A táncosok romantikáját kifejezi a lazán strukturált, kócos textúra, könnyedén feltűzött haj, a krémes színvilág, melyben feltűnnek a barack, a karamell és az édes keksz színei.

A fekete fej több mint száz éve emblémája a Schwarzkopf termékeknek és egyben az ápolt hajnak és modern frizurának. A márka a Henkel vállalaté. A Schwarzkopf Professional üzletág a fodrászoknak kínál nemcsak termékeket, hanem ismereteket a szépségről, a trendekről, a művészi megjelenésről. A világszerte működő 50 Schwarzkopf Akadémián a fodrászok, fodrász cikk kereskedők kreatív inspirációt kapnak a legutolsó vágás, festés, styling, illetve hajápolási trendekről, illetve a technikákról, a legmodernebb anyagok használatáról. A Schwarzkopf Professional termékeivel mintegy 80 országban van jelen. Legismertebb nemzetközi márkatermékei: Igora Royal-t a hajfestéshez, a BC Bonacure-t a hajápolásban, az OSiS-t a hajformázásban és a Natural Styling-ot a dauerolásban alkalmazzák.

Magyarországon a Henkel Schwarzkopf Professional üzletág több terméke piacvezető. Szaktanácsadói, illetve fodrász csapata rendszeresen tart előadásokat, bemutatókat az üzletág budapesti stúdiójában.


A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, amelyek az emberek életét könnyebbé, jobbá és szebbé teszik. A Henkel három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika és ragasztás technológiák. A vállalat szerepel a Fortune Global 500-as listáján. A 2006-os pénzügyi évben árbevétele 12,740 milliárd euró, üzleti eredménye 1 298 millió euró volt. Világszerte 52 ezer alkalmazottja törekszik arra, hogy eleget tegyen a márka üzenetének:
„A Brand Like a Friend” – A barátságos márka, és a világ 125 országában bízzanak az emberek az innovatív Henkel márkákban és technológiákban. A Henkel Magyarország Kft. 2006-ban 72,8 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el, és alkalmazottainak a 2006 év. végi záró létszáma hétszázhuszonnégy fő volt.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Sümeghi Edit
sumeghi@hochegger.hu
+ 36 20 334 00 74
Cég:Henkel













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu