Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Essential Looks – Modern Life Kollekció

2007.10.16
A Schwarzkopf Professional fodrászai 10 éve világszerte évente két alkalommal tartanak bemutatót a szezonális trendekről. Az Essential Looks őszi/téli kollekciójának a „Modern Life Collection” elnevezést adták a 2007-es jubileumi évben, mely merész vágási technikákat és színeket visz a fodrász szalonok életébe.

A Modern Life Kollekció valóban frissen a kifutókról érkezik. Reálisan tükrözi korunk társadalmát, melyhez minden egyes tervező egyedi természetével és stílusával járult hozzá. Így jöhetett létre egy igazán sokoldalú alkotás. A kollekció minden trendjének saját története van, amit a szalonok vendégei imádni fognak!”– lelkesedett Tyler Johnston a Schwarzkopf Professional nemzetközi divatnagykövete.

Steve Hogan, a Schwarzkopf kreatív igazgatója szerint : „A Modern Life kollekció stílusos lezárása a jubileumi évnek. Olyan trendeket alkottunk, amelyek arra ösztönzik az embereket, hogy kifejezzék személyiségüket. Az Essential Looks előállítása során soha nem veszítjük szem elől fő célunkat, vevőink számára a kifutók trendjeinek elérhető, viselhető formákká való átalakítását.”

A Modern Life kollekció 4 divatirányzatot különböztet meg.

MinimalistTiszta, egyszerű és határozott’. A kifutókon mindig is fellelhetőek voltak a szerkezeti formák és grafikai elemek. A jelenlegi idény ötvözi az egyszerű formákat a határozott körvonalakkal, az átmenetekkel és a textúra számos variációjával. Az YSL “A” vonalú és szűk szabású alkotásaitól a Marni-féle könnyed esésű, bő, fényes szövetekig minden megtalálható ebben a divatirányzatban. Színekben túlnyomórészt a sötét- és galambszürke, fekete és ezüst dominál. A hajvágásokban jelen lévő rövid, de különböző hajhosszok kontrasztban gazdag átmenetei ötvöződnek a klasszikus, letisztult bob formákkal, visszafogott színhatásokkal a fekete és a bordó árnyalataiban mutatkozva.
A finoman feltűzött, ill. a keskeny, sima copfba kötött haj és a jellemzően vékony, keskeny, hosszú hajzuhatag arra hivatott, hogy feszes, tiszta és fényes hatást keltsen.

Glitterati a ‘70-es évek ragyogásának új hulláma. A habkönnyű, extra hosszúságú, állatmintázatú ill. szatén ruhaköltemények és overállok arany kiegészítőkkel dúsított Dolce & Gabbana kreációk erőteljesen a Studio 54 hangulatát idézték. Ez szerencsére tökéletes ürügy ahhoz, hogy fényűző, luxus kategóriájú anyagokból előállított, elbűvölő prémmel, tollal és ékszerekkel díszített ruhákba öltözhessünk - lásd akár Fendi túlméretezett ékszerekkel díszített öveit. A kollekcióra az élénk pink neon árnyalatú beütései és az absztrakt minták teszik fel a koronát. Ez a trend nagyon stílusos, drága és rendkívül elegáns. Frizura szempontjából előtérbe kerül a terjedelmes, gazdagon beszárított forma, fürtök és hullámok, volumendús textúrák, de mindenekelőtt a gazdagon ápolt haj. Az újszerű frufru jellemző – lehet nehéz és tömött, tompa vonalú, szempillát érő vagy rövid, ill. megtört, szabálytalan kontúrokkal kialakított. Színekben a mokka, óarany, aranyszőke és a rubinvörös világosabb árnyalatai dominálnak.

A Boys Own egy férfias allűrökkel teli divatirányzat. Ez a férfi (és női) divat összemossa a már megszokott szabályokat, és átlépi a hagyományok állította korlátokat. Nem csak férfiak számára kialakított trendről van szó. Modern szabásvonal jellemzi, nagyjából a tengerészetre és hadseregre jellemző zöld és sötétszürke színeket építi be a stílusvilágába. Megjelennek a szűkre szabott, szegecselt, vékony csíkos, boka felett végződő nadrágok Burberry stílusában, valamint szürke zakók, hosszú kiegészítőkkel. Dries Van Noten-t rabul ejtette a hivatalos öltözet és az alkalmi hatású, szerkezettől mentes szabad-stílusú együttesek alkalmazása a divatban, ez fellelhető a donkey zakó és a fémes, oxford-i félcipők megjelenésében. A hajviseletben is a formák keveredése jelentkezik: egyrészt a ragyogóan fésült iskolás-fiús hajviseletek letisztult finish-sel vagy a hajhossz erőteljesen megtört kontúrjaival, melyek mindkét nem formáiban nagyon jól mutatnak.

Femme Fatale elhozza hozzánk a „női szépség végleteit”. Ezt az irányzatot a változatos személyiségi jegyek keveredése jellemzi, melyeket a John Richmond-féle gyöngyöktől a Gareth Pugh–féle bőr- és PVC-miniruhákig megtalálunk az irányzaton belül. Finom hatású börleszk, mely szexi és elbűvölő egyben. Erotikus hatású textúrák és mértani módon megszerkesztett formák alkotnak egy-egy remekművet. Egyszerre démoni és csibészes, határozottan csábító és szenvedélyes. Felvillan a színek merész kontrasztja, melyet a fényes, csillogó finish tesz teljessé. A divatirány vegyíti az igéző, szexi retro formákat a játékos textúrákkal, hiszen ezek a jegyek a mai, modern hölgyek meghatározó jellemzői. A frizurák levegősek, hátrafelé fésültek, enyhén szélfútta, könnyed, laza hatást keltők. Színvilágára a fakó arany, az eperszőke és a gazdag barnák árnyalatai jellemzők.

Az Essential Looks kollekciók évente kétszer kerülnek bemutatásra – márciusban a tavaszi/nyári-, és szeptemberben az őszi/téli szezon alkalmából. Ez lehetővé teszi a Schwarzkopf Professional számára a divat pontos és előzetes bemutatását. A nemzetközi Schwarzkopf Professional csapatban az Essential Looks kollekciókért Steve Hogan felelős; „Az Essential Looks kollekciók igazán különleges és egyedi elemek a fodrászszakmában, a trendek közlésére való eszközök. Egy „Coffee” asztali trendkönyv, egy step-by-step útmutató, egy felhasználóbarát trendszelektor, egy továbbképző DVD, valamint a dekorációs anyagok, az intenzív prezentációk és szemináriumok a fodrászok számára a motiváló tréningek mellett, az aktuális, frissen a kifutókról érkező trendeket is elérhetővé teszi.”

Az Essential Looks kollekciók trendeket képviselnek, de elsősorban a frizurákat határozzák. A Schwarzkopf Professional filozófiáját képviselik, még pedig a szenvedélyes és odaadó munkát a fodrászok partnereként, együttműködve és nekik dolgozva.

A fekete fej több mint száz éve emblémája a Schwarzkopf termékeknek és egyben az ápolt hajnak és modern frizurának. A márka a Henkel vállalaté. A Schwarzkopf Professional üzletág a fodrászoknak kínál nemcsak termékeket, hanem ismereteket a szépségről, a trendekről, a művészi megjelenésről.
A világszerte működő 50 Schwarzkopf Akadémián a fodrászok, fodrász cikk kereskedők kreatív inspirációt kapnak a legutolsó vágás, festés, styling, illetve hajápolási trendekről, illetve a technikákról, a legmodernebb anyagok használatáról. A Schwarzkopf Professional termékeivel mintegy 80 országban van jelen. Legismertebb nemzetközi márkatermékei: Igora Royal-t a hajfestéshez, a BCBonacure-t a hajápolásban, az OSiS-t a hajformázásban és a Natural Styling-ot a dauerolásban alkalmazzák.

Magyarországon a Henkel Schwarzkopf Professional üzletág több terméke piacvezető. Szaktanácsadói, illetve fodrász csapata rendszeresen tart előadásokat, bemutatókat az üzletág budapesti stúdiójában..

A Henkel több mint 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, amelyek az emberek életét könnyebbé, jobbá és szebbé teszik. A Henkel három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika és ragasztás technológiák. A vállalat szerepel a Fortune Global 500-as listáján. A 2006-os pénzügyi évben árbevétele 12,740 milliárd euró, üzleti eredménye 1 298 millió euró volt. Világszerte 52 ezer alkalmazottja törekszik arra, hogy eleget tegyen a márka üzenetének:
„A Brand Like a Friend” – A barátságos márka, és a világ 125 országában bízzanak az emberek az innovatív Henkel márkákban és technológiákban. A Henkel Magyarország Kft. 2006-ban 72,8 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el, és alkalmazottainak a 2006 év. végi záró létszáma hétszázhuszonnégy fő volt.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Referens:Sümeghi Edit
sumeghi@hochegger.hu
+ 36 20 334 00 74
Cég:Henkel













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu