Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Száguld a Ferrari, szárnyal az RTL Klub - 10. heti nézettség

2010.03.16
A 10. hét sem időjárásban, sem a kereskedelmi televíziók nézettségi versenyében nem hozott gyökeres változást: az RTL Klub a hét minden napján diadalmaskodott, a 18-49-es korosztály 28.5% választotta a piacvezető kereskedelmi csatornát, szemben a TV2 21%-os közönségarányával.

Dobogós lett az elmúlt héten a Viasat 3 (5.1% SHR), őt követte a közszolgálati M1 (4.4% SHR), majd nem sokkal lemaradva a középmezőny másik két szereplője, a COOL (4.2% SHR) és a Film+ (4.1% SHR)

Az elmúlt heti nézettségi adatokból kiderült, hogy a nézőket továbbra is sokkal jobban érdeklik a sztárok főzési szokásai, mint hálószobatitkaik. A Vacsoracsata magabiztosan menetelt a héten, esélyt sem adva a Mr és Mrs-nek.

Míg a gasztroreality mindegyik adása bekerült a 18-49-es korosztály Top 50-es listájára (a legnézettebb adás közönségaránya 30.2% SHR 18-49), addig a meglehetősen halovány teljesítményt mutató sztárpár-show mindössze egyetlen adása árválkodik az ötvenes toplista negyvenötödik helyén (24.9% SHR). Az Aktív továbbra sem ellenfele a Fókusznak, Gönczi Gábor és kollégái minden estét hoztak az RTL Klubnak.

Az autósport szerelmeseinek nagy nap volt a vasárnap: visszatért a száguldó cirkusz, a Bahrein-i Nagydíjjal startolt a 2010-es Formula-1 szezon. A kettős Ferrari győzelemmel zárult futam kiemelkedő, 52.1%-os közönségarányt hozott a 18-49 évesek körében, mely az előkelő hetedik helyet jelenti a Top 50-es listán.

A kereskedelmi célcsoportban a hét legnézettebb műsora a keddi Barátok közt volt (40.3 % SHR), Simon Baker és csapata nyerte a heti sorozatok képzeletbeli versenyét (35.2% SHR), a legnézettebb film pedig az Istenek a fejükre estek 2 lett (33.8% SHR), szintén az RTL Klub repertoárjából.

Az Esti Frizbi eddigi legnagyobb mélyrepülését produkálta. A TV2 már nem küldte a Heti hetessel szemben Hajdú műsorát, ám Bokros Lajos salsája és Gergor Bernadett köldökpiercingje így is csak a nézők 14.1%-ból váltott ki érdeklődést (SHR, 18-49), míg vele szemben a Narnia krónikái 29%-ot teljesített.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2018.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu