Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Fortune felmérése alapján preferált tíz vállalat közül nyolc Magyarországon is jelen van

2010.03.13
Már-már megszokott, hogy az évente elvégzett különböző fogyasztói felmérések szerint a világ legjobb és legnépszerűbb márkái az amerikai piacról kerülnek ki. Legutóbb a Fortune magazin állította össze a tengerentúli fogyasztók által preferált, legjobb minőséget nyújtó cégek listáját, melynek szereplői a hazai vásárlóerő számára is ismerősen csengenek. A Fortune lista a 2009-es eredmények alapján a jelenleg legkedveltebb márkákat sorakoztatja fel.

Már évekkel ezelőtt egyértelmű tényként tekintettünk a globalizáció térhódítására. Ami egykoron kuriózumnak számított, ma már akár egy karosszékből is könnyen elérhető vált. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint hogy az idén is összeállított Fortune lista szerint a világ tíz legkiválóbb minőséget nyújtó vállalataként jegyzett cégek többségének termékei és szolgáltatásai közvetve vagy közvetlenül, de már Magyarországon is hozzáférhetőek a hazai fogyasztók számára.

A tízes toplista előkelő pozícióinak felét számítástechnikai cégek és dohányipari vállalatok foglalják el. A dobogón a Walt Disney, az Intel és az UPS követik egymást. A szavazatokat olyan innovatív cégek zsebelhették be, amelyek a tavalyi év folyamán széles körben elismert, minőségi termékekkel vagy szolgáltatásokkal látták el fogyasztóikat.

A toplista tíz helyezettje közül - eltekintve a luxustermékeket, elsősorban ruhákat, cipőket és egyéb kiegészítőket gyártó Nordstrom-tól és a hazai központtal nem rendelkező Singapore Airlines-tól – a magyar fogyasztók számára is könnyedén elérhető termékek és szolgáltatások kaptak elismerést, köztük olyan nagyvállalatoké, mint a Procter & Gamble, a Philip Morris, az Adobe vagy az Apple.

A magyar fogyasztói piac meglehetősen eltér az amerikai átlagtól. Számunkra még mindig az ár a legfontosabb tényező, és csak azután következhet a minőség, a kényelem, a funkcionalitás, a választék és a termékek egészségre gyakorolt hatása. Ehhez nagyban hozzájárul, hogy a különböző áruházláncok évről évre egyre több olcsó terméket kínálnak.

A szuper- és hipermarketek emblémájával fémjelzett árucikkek egyre nagyobb piaci részesedéssel bírnak Nyugat-Európában, és a kelet-közép-európai régióban is, ezzel párhuzamosan azonban a gyártók által tetemes ráfordítással létrehozott hagyományos márkák háttérbe kerülnek.

A Fortune listáján szereplő termékek és szolgáltatások idehaza is nagy népszerűségnek örvendnek, gondoljunk csak az Apple-ra, a Philip Morrisra vagy akár a Procter & Gamble termékeire. Az utóbbi idők gazdasági nehézségei ellenére a hazai lakosságnak is egyre inkább növekszik az igénye a minőségi termékek, és a magas színvonalú szolgáltatások iránt. Ha mindez még elérhető árral is párosul, máris összeállíthatjuk belőlük a képzeletbeli magyar toplista éllovasait.

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2018.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu