Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Henkel CEE sikerrel szállt szembe a gazdasági válsággal

2010.03.09
A Henkel Central Eastern Europe (Henkel CEE) vállalat számára, az előző pénzügyi évben, az előre nem látható valutaproblémák, és az ipari ügyfelek részéről a kereslet nagymértékű visszaesése jelentette a legkomolyabb kihívást. Mindazonáltal a helyi valutákban kifejezett teljes árbevétel 2,3 százalékkal nőtt, mely a Henkel márkanevű termékek kiváló teljesítményének érdeme. A valuták euróval szembeni több mint 14 százalékos leértékelődése végül 11,4 százalékos csökkenést eredményezett a Henkel CEE teljes árbevételében, amely így 2,23 milliárd euróra csökkent.

„Nagyon büszke vagyok arra, hogy a rendkívül nehéz gazdasági körülmények ellenére is sikerült mindhárom üzletágban, vagyis a Mosó- és háztartási tisztítószerek, a Kozmetika és az Adhesive Technologies (Ragasztás Technológiák) terén javítanunk piaci helyzetünket” – mondta Günter Thumser, a Henkel CEE elnöke. „Ez az egyik oka annak, hogy komoly anticiklikus befektetéseket valósítunk meg a fogyasztói cikkek üzletágában, valamint erősítjük jelenlétünket a médiában.”

2009-ben a Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletág a Henkel CEE teljes bevételének közel 47 százalékát adta, míg az Adhesive Technologies (Ragasztás Technológiák) üzletág körülbelül 38 százalékkal, a Kozmetika üzletág pedig közel 15 százalékkal járult hozzá a bevételhez.

A Henkel CEE vállalat, amely a globális Henkel csoport Közép- és Kelet-Európa, valamint Közép-Ázsia 32 országában folyó üzleti tevékenységének összehangolásáért felelős, 2009-ben mintegy 9500 fő munkaerőt foglalkoztatott, ebből 850-et Ausztriában.

A Henkel Central Eastern Europe (CEE) áttekintése
A bécsi székhelyű Henkel CEE 32 országban koordinálja a vállalatcsoport üzleti tevékenységét. A Henkel CEE irányítása alá tartozik Ausztrián kívül Albánia, Azerbajdzsán, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Cseh Köztársaság, Észtország, Fehéroroszország, Grúzia, Horvátország, Kazahsztán, Kirgizisztán, Koszovó, Lengyelország, Lettország, Litvánia, Macedónia, Magyarország, Moldova, Mongólia, Montenegró, Oroszország, Örményország, Románia, Szerbia, Szlovákia, Szlovénia, Tádzsikisztán, Törökország, Türkmenisztán, Ukrajna és Üzbegisztán.

Az egyes piacok közül Oroszország bevétele volt a legnagyobb, a Henkel CEE teljes árbevételének 21,7 százalékát tette ki. Ezt követte Lengyelország 14,2, Törökország 11,2 és Ausztria 9,0 százalékkal. Magyarország Ausztriát követi a rangsorban: árbevétele 6,8 százaléka a Henkel CEE teljes árbevételének, így Csehországgal azonos eredménnyel zárta a 2009-es évet.

A helyi valutában mért legnagyobb árbevétel-növekedést Szerbiában (+13%), Oroszországban (+10%) és Lengyelországban (+9%) értük el – mondta a Henkel CEE elnöke, Günter Thumser.

A Henkel CEE erős második helyen áll Közép- és Kelet-Európában a tisztítószerek piacán, és piacvezető a hajápolási termékek és ragasztók ágazatában. A legismertebb Henkel-márkanevek közé tartozik a Ceresit, a Fa, a Loctite, a Pattex, a Persil és a Schwarzkopf.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu