Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Henkel Magyarország 2009. évi eredményei

2010.03.09
A Henkel Magyarország Kft. a gazdasági válság hatásai ellenére az előző év felett teljesített 2009-ben. A vállalat tavaly 83,9 milliárd forint árbevételt ért el, ami 5,5 százalékkal haladja meg a megelőző év teljesítményét. A pozitív eredmények mögött elsősorban a Kozmetika üzletág kiemelkedő teljesítménye, valamint a Mosó- és háztartási tisztítószerek üzletág stabil piaci jelenléte és a magasabb export áll.

A Henkel Magyarország Kft. árbevétele 83,9 milliárd forint volt 2009-ben. Ez 5,5 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A belföldi 44,3 milliárd forintos értékesítés is növekedet, 27 millió forinttal haladta meg a 2008-as eredményt.

A vállalat exportja 39,6 milliárd forint volt, mely 11,5 százalékkal haladta meg az előző évit (2008-ban 35,5 milliárd forint volt). Az árbevétel 47,2 százaléka származott exportból, ez az arány valamelyest nőtt az előző évihez képest (2008-ban 44,6 százalék volt).

A növekedés többek között a Kozmetika üzletág kiemelkedően jó teljesítményének köszönhető. 2009-ben minden eddiginél nagyobb mértékben lépte túl az üzletág árbevétele az előző éves eredményeket. Régiós szinten is egyedülálló, hogy az üzletág piaci részesedése, immár harmadik éve, minden egyes kategóriában növekedett.

Tavaly tovább erősödött a Henkel pozíciója a mosó- és háztartási tisztítószerek piacán is, melyhez hozzájárultak az év során bevezetett termék-innovációk. Különösen figyelemre méltó volt a Tomi mosószer piaci pozíciójának erősödése.

Az autó- és építőipar visszaesése érzékenyen érintette az Adhesive Technologies (Ragasztás Technológiák) üzletágat, mely ennek ellenére a legtöbb kategóriában jól teljesített. A fémipari, valamint a csomagolási és szerkezeti ragasztók területe erősödött.

A Henkel Magyarország tavaly, közel 600 millió forintot fordított beruházásokra, elsősorban a körösladányi gyár fejlesztéseire. A folyékony mosó- és háztartási tisztítószereket előállító gyárban egy új Clin gyártóberendezést helyeztek üzembe, mely a folyamatos gyártást szolgálja.

A Henkel két üzemében folytat termelést Magyarországon: Körösladányban folyékony mosó- és háztartási tisztítószereket, valamint Vácott lakossági és ipari ragasztókat gyárt. A Henkel Magyarország Kft. állományi létszáma a 2009-es éves átlagot tekintve 595 fő volt.

A Henkel tevékenységét három üzletágra tagoltan végzi. A Mosó- és háztartási tisztítószer üzletág jól ismert márkatermékei például a Biopon, Bref, Persil, Pur, Tomi. A Kozmetika üzletághoz tartoznak többek között a Schwarzkopf termékek, mint a Palette, a Schauma, a Taft és a Fa testápolási cikkek.

Az Adhesive Technologies (Ragasztás Technológiák) üzletág foglalkozik egyrészt a lakosság és a szakipari márkatermékekkel, mint a Palma, Pattex, Pritt, az építési kemikáliák közül pedig a Ceresit, a Cimsec, Thomsit, másrészt az ipari- technológiai terület speciális felhasználású anyagokat, mint a Loctite és Teroson termékeket, valamint technológiai eljárásokat kínál ipari felhasználók számára.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu