| |
Fehérben pompáznak a Dove tusfürdők |
2010.03.02 |
Edukációs kampány indult a hidratálás fontosságáról. Termékei csomagolásának megváltoztatásával összhangban a Dove edukációs kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet az elegendő vízfogyasztás fontosságára a lelki és fizikai egyensúly elérésére. A kampány elindítását a márka hófehér sajtótájékoztatóval ünnepelte január végén.
|
A Dove termékei csomagolásával is a test hidratálásának és a bőr nedvessége megőrzésének fontosságára kívánja felhívni a figyelmet, ezért az év elején a márka összes tusfürdője – a Pro-age termékek kivételével – fehér csomagolást kap, mert ez a szín a tisztaság és a hidratálás színe.
„A Dove hagyományosan a hidratálás szakértője és ezt kívánjuk most hangsúlyozni termékeink csomagolásával is. – mondta Prasch Alexandra, a Dove márkamenedzsere – A Pro-age kivételével minden tusfürdőnk csomagolása fehérre változik, a különböző termékeket a flakonok elején található színes képek és feliratok alapján lehet majd megkülönböztetni.”
A csomagolás megváltoztatásával – és az új termékvariáns, a citrom és gránátalma illatú Go Fresh tusfürdő bevezetésével – egy időben a Dove kampányt indított a hidratálás fontosságáról.
A kampány során hirdetések, újságcikkek és egy ingyenes tájékoztató füzet segítségével kívánja a márka felhívni a hölgyek figyelmét a napi vízfogyasztás és a bőr hidratálásának fontosságára.
A Dove kampánya kiemelt hangsúlyt fektet a belső szépség, valamint a testi és lelki egyensúly fontosságára. A Dove vallja, hogy a szépséget a boldogság táplálja, és csak egészséges szellemi egyensúllyal lehet egészséges a testünk.
A márka arra igyekszik sarkallni a hölgyeket, hogy térjenek vissza az alapokhoz, azaz ismerjék fel a mentális egyensúly fontosságát, és törekedjenek ennek megvalósítására a legkisebb dolgokon keresztül is, például azzal, hogy időt szánnak magukra, kényeztetik magukat.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|