Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Fehérben pompáznak a Dove tusfürdők

2010.03.02
Edukációs kampány indult a hidratálás fontosságáról. Termékei csomagolásának megváltoztatásával összhangban a Dove edukációs kampányt indított, hogy felhívja a figyelmet az elegendő vízfogyasztás fontosságára a lelki és fizikai egyensúly elérésére. A kampány elindítását a márka hófehér sajtótájékoztatóval ünnepelte január végén.

A Dove termékei csomagolásával is a test hidratálásának és a bőr nedvessége megőrzésének fontosságára kívánja felhívni a figyelmet, ezért az év elején a márka összes tusfürdője – a Pro-age termékek kivételével – fehér csomagolást kap, mert ez a szín a tisztaság és a hidratálás színe.

„A Dove hagyományosan a hidratálás szakértője és ezt kívánjuk most hangsúlyozni termékeink csomagolásával is. – mondta Prasch Alexandra, a Dove márkamenedzsere – A Pro-age kivételével minden tusfürdőnk csomagolása fehérre változik, a különböző termékeket a flakonok elején található színes képek és feliratok alapján lehet majd megkülönböztetni.”

A csomagolás megváltoztatásával – és az új termékvariáns, a citrom és gránátalma illatú Go Fresh tusfürdő bevezetésével – egy időben a Dove kampányt indított a hidratálás fontosságáról.

A kampány során hirdetések, újságcikkek és egy ingyenes tájékoztató füzet segítségével kívánja a márka felhívni a hölgyek figyelmét a napi vízfogyasztás és a bőr hidratálásának fontosságára.

A Dove kampánya kiemelt hangsúlyt fektet a belső szépség, valamint a testi és lelki egyensúly fontosságára. A Dove vallja, hogy a szépséget a boldogság táplálja, és csak egészséges szellemi egyensúllyal lehet egészséges a testünk.

A márka arra igyekszik sarkallni a hölgyeket, hogy térjenek vissza az alapokhoz, azaz ismerjék fel a mentális egyensúly fontosságát, és törekedjenek ennek megvalósítására a legkisebb dolgokon keresztül is, például azzal, hogy időt szánnak magukra, kényeztetik magukat.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu