Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Fritz Henkel Innovációs Díj 2009

2010.02.27
Minden egy ötlettel kezdődik. Egy hirtelen támadt gondolattal. Egy ismert probléma megoldásával. De mindez nem elég. Azoknak, akik a Fritz Henkel Innovációs Díjra pályáznak, a gyakorlatban is meg kell valósítaniuk az ötletüket, és be kell bizonyítaniuk, hogy az a piacon is életképes. Ezek azok a feltételek, amelyeket figyelembe véve a Henkel kiosztja az áhított díjat a három győztes csapatnak, amelyek a legjobb termék-innovációt mutatják fel.

A Fritz Henkel Innovációs Díj a legmagasabb szintű kitüntetés a vállalaton belül. Nevét a vállalat alapítójáról kapta, aki a maga idejében úttörő tevékenységet végzett, és sok kiemelkedő ötlet és fejlesztés fűződik nevéhez.

Fritz Henkel találta fel a huszadik század elején az első „önműködő” mosóport, amivel forradalmasította az addig fárasztó és időigényes mosást. A vállalat alapítójának innovatív szelleme máig is ösztönzést jelent és példaként szolgál a Henkel munkatársainak.

A díjakat Simone Bagel-Trah, a vállalat felügyelő-bizottságának és tulajdonosi bizottságának elnöke, adta át a nyertes csapatoknak. Beszédében hangsúlyozta az előremutató fejlesztések fontosságát.

„Az ötletes innovációk, amelyek a piacon is sikeresek, életbevágóak a vállalat működéséhez” – mondta Simone. Kiemelte, hogy a Henkel dúskál a jó ötletekben, amit a Fritz Henkel Díjra érkező pályázatok nagy száma is bizonyít.

A Fritz Henkel Díjat 1982 óta évente ítélik oda minden üzletágból egy csapatnak, amely kiemelkedő teljesítményt nyújt egy sikeres termék-innováció kifejlesztésében.

A 2009-es év nyertes projektjei a következők:

Purex Complete 3-in-1 Laundry Sheet
Ez az innovatív megoldás a mosószerek terén villámgyorsan meghódította az amerikai piacokat. A Purex három az egyben mosólap mosószert, öblítőt és speciális összetevőt tartalmaz, amely megakadályozza a ruhák elektrosztatikus feltöltődését a szárítási folyamán.

Essential Color és Essensity
A tartós hajfestésben áttörést jelent ez a két természetes eredetű összetevőket tartalmazó termékcsalád, melyeknek használatával a hajnak hosszantartó intenzív hajszín, árnyalattól függő ősztakarás és optimális ápolás adható ammónia nélkül.

Technomelt Supra és Coolmelt
Az új, forradalmi termékcsoporttal, amely tovább javítja a csomagolási ragasztók a minőségét, a Henkel segíthet ipari vevőinek a hatékonyabb működésben, a költségek csökkentésében és a környezet védelmében. A Coolmelt alkalmazásával a felhasznált ragasztók mennyisége akár 20 százalékkal is mérsékelhető az energia megtakarítás mellett, míg a Technomelt Supra-val akár 30 százalékos megtakarítás is elérhető.

A díjátadó ünnepség napja nemcsak a győztes csapatok számára különleges esemény, hanem a Henkel többi munkatársa számára is, mivel világszerte ezen a napon ünneplik az Innováció napját, amely arra bíztatja a vállalat alkalmazottait, hogy folyamatosan új ötleteken és fejlesztési javaslatokon gondolkodjanak. Innováció nélkül nincs fejlődés: itt azt jelenti, hogy a Henkel forgalmának egyharmadát olyan termékek adják, amelyek három évnél fiatalabbak.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu