| |
Fritz Henkel Innovációs Díj 2009 |
2010.02.27 |
Minden egy ötlettel kezdődik. Egy hirtelen támadt gondolattal. Egy ismert probléma megoldásával. De mindez nem elég. Azoknak, akik a Fritz Henkel Innovációs Díjra pályáznak, a gyakorlatban is meg kell valósítaniuk az ötletüket, és be kell bizonyítaniuk, hogy az a piacon is életképes. Ezek azok a feltételek, amelyeket figyelembe véve a Henkel kiosztja az áhított díjat a három győztes csapatnak, amelyek a legjobb termék-innovációt mutatják fel.
|
A Fritz Henkel Innovációs Díj a legmagasabb szintű kitüntetés a vállalaton belül. Nevét a vállalat alapítójáról kapta, aki a maga idejében úttörő tevékenységet végzett, és sok kiemelkedő ötlet és fejlesztés fűződik nevéhez.
Fritz Henkel találta fel a huszadik század elején az első „önműködő” mosóport, amivel forradalmasította az addig fárasztó és időigényes mosást. A vállalat alapítójának innovatív szelleme máig is ösztönzést jelent és példaként szolgál a Henkel munkatársainak.
A díjakat Simone Bagel-Trah, a vállalat felügyelő-bizottságának és tulajdonosi bizottságának elnöke, adta át a nyertes csapatoknak. Beszédében hangsúlyozta az előremutató fejlesztések fontosságát.
„Az ötletes innovációk, amelyek a piacon is sikeresek, életbevágóak a vállalat működéséhez” – mondta Simone. Kiemelte, hogy a Henkel dúskál a jó ötletekben, amit a Fritz Henkel Díjra érkező pályázatok nagy száma is bizonyít.
A Fritz Henkel Díjat 1982 óta évente ítélik oda minden üzletágból egy csapatnak, amely kiemelkedő teljesítményt nyújt egy sikeres termék-innováció kifejlesztésében.
A 2009-es év nyertes projektjei a következők:
Purex Complete 3-in-1 Laundry Sheet
Ez az innovatív megoldás a mosószerek terén villámgyorsan meghódította az amerikai piacokat. A Purex három az egyben mosólap mosószert, öblítőt és speciális összetevőt tartalmaz, amely megakadályozza a ruhák elektrosztatikus feltöltődését a szárítási folyamán.
Essential Color és Essensity
A tartós hajfestésben áttörést jelent ez a két természetes eredetű összetevőket tartalmazó termékcsalád, melyeknek használatával a hajnak hosszantartó intenzív hajszín, árnyalattól függő ősztakarás és optimális ápolás adható ammónia nélkül.
Technomelt Supra és Coolmelt
Az új, forradalmi termékcsoporttal, amely tovább javítja a csomagolási ragasztók a minőségét, a Henkel segíthet ipari vevőinek a hatékonyabb működésben, a költségek csökkentésében és a környezet védelmében. A Coolmelt alkalmazásával a felhasznált ragasztók mennyisége akár 20 százalékkal is mérsékelhető az energia megtakarítás mellett, míg a Technomelt Supra-val akár 30 százalékos megtakarítás is elérhető.
A díjátadó ünnepség napja nemcsak a győztes csapatok számára különleges esemény, hanem a Henkel többi munkatársa számára is, mivel világszerte ezen a napon ünneplik az Innováció napját, amely arra bíztatja a vállalat alkalmazottait, hogy folyamatosan új ötleteken és fejlesztési javaslatokon gondolkodjanak. Innováció nélkül nincs fejlődés: itt azt jelenti, hogy a Henkel forgalmának egyharmadát olyan termékek adják, amelyek három évnél fiatalabbak.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|