| |
A Segíts okosan! roadshow mentősei akcióban |
2010.02.25 |
A mentők munkáját támogató országos kampány, a „Segíts okosan!” idén január 28. és március 17. között került meghirdetésre. A program legfőbb célja, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét defibrillátorral lássa el, illetve bővítse az emberek életmentéssel kapcsolatos ismereteit. E célok megvalósulása érdekében a „Segíts okosan!” program roadshow-ja az ország 60 pontjára látogat el, ebből öt kiemelt helyszínen a Tesco áruházak adnak otthont a programnak. A legutóbbi, kiemelt helyszínen, Budaörsön életmentő bemutatókkal, kiállítással és tanácsadással egybekötött egész napos programok várták az érdeklődőket.
|
A szakemberek a beharangozott programoktól eltérően, élesben is tanúbizonyságot tettek felkészültségükről, amikor egy idős, cukorbeteg férfi hirtelen rosszul lett a helyszínen.
„A „Segíts okosan!” kampány harmadik kiemelt helyszínén, a budaörsi hipermarketben a délelőtt folyamán vásárlók hívták fel a mentők figyelmét egy idős, zavartan viselkedő férfira. A helyszínen lévő, a kampányt népszerűsítő mentődolgozók azonnal a segítségére siettek, és megkezdték az ellátását a mentők kiérkezéséig. Később kiderült az idős férfi cukorbeteg, leesett a vércukra, melyet a mentők a helyszínen rövid idő alatt helyrehoztak, így kórházba szállításra nem volt szükség.” – mondta Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kommunikációs és PR igazgatója az esettel kapcsolatban.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
|
|