Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A mentőállomások már csak 7 napig versenyeznek

2010.02.25
A mentők munkáját támogató országos kampány, a „Segíts okosan!” idén január 28. és március 17. között került meghirdetésre. A program legfőbb célja, hogy a hazai utakon futó mentőautók mindegyikét defibrillátorral lássa el, illetve bővítse az emberek életmentéssel kapcsolatos ismereteit.

E célok megvalósulása érdekében a program 60 állomásos roadshow keretében az ország számos pontjára ellátogat, továbbá a www.segitsokosan.hu weboldalon rövid filmek révén mutatja be a legfontosabb, adott esetben életmentő tudnivalókat, teendőket.

Az Unilever Magyarország Kft. tavaly indította el a mentők munkájának támogatását célzó országos kampányát, melyet az idén január 28. és március 17. között hirdetett meg.

A program ideje alatt a szervező 17 márkájának minden értékesített terméke 1Ft-tal támogatja az Országos Mentőszolgálatot, amely az így összegyűlt adományt defibrillátorok beszerzésére fordíthatja.

Az életmentő készülékek szükségességét legjobban az a szomorú tény bizonyítja, hogy Magyarországon naponta hetvenen, évente 25 ezren halnak meg hirtelen szívmegállás következtében, csaknem háromszor annyian, mint az Európai Unió többi tagországában.

„Hirtelen szívmegálláskor a defibrillátor használata bizonyos esetekben akár 70%-kal növelheti a túlélés esélyét. Ezért kiemelten fontos, hogy az összes mentőautóban legyen ilyen készülék, hogy munkatársaim minél nagyobb eséllyel végezhessenek sikeres újraélesztést.” – mondta Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat (OMSZ) kommunikációs és PR igazgatója.

Az 1 Ft-ok gyűjtésével párhuzamosan a hazai mentőállomások is versenybe szálltak. A www.segitsokosan.hu weboldalon „Az én mentőállomásom” menüpontra kattintva, vagy SMS-ben a nem emeltdíjas +36-20/552-4557 telefonszámon lehet szavazni a mentőállomásokra 2010. február 1 és 28. között, azaz még 7 napig.

A verseny zárását követően a nyolc, csoportonként legtöbb szavazatot összegyűjtő mentőállomás egyenként negyedmillió forintos különdíjban részesül, amelyet a győztesek az állomás fejlesztésére, korszerűsítésre fordíthatnak.

Ugyancsak a „Segíts okosan!” program részeként az Unilever az OMSZ közreműködésével az ország számos pontjára ellátogat. Összesen 60 állomáson, azon belül öt kiemelt helyszínen: a budapesti, a budaörsi, a debreceni, a szegedi és a pécsi Tesco hipermarketekben – egész napos programokkal, életmentő bemutatókkal, életmentéssel kapcsolatos tanácsadással, OMSZ kiállítással, és nyereményekkel várják az érdeklődőket.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu