Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Ingyenes tanulmány az elektronikus direkt marketingről

2010.02.25
Elsősorban a kis és közepes cégek eligazodását könnyíti az a díjmentesen letölthető összefoglaló, amelyet a Maxima online direktmarketing-rendszer szakemberei készítettek az elektronikus direkt marketing szabályainak változásáról.

A módosított reklámtörvény már 2008 szeptemberében életbe lépett, azonban még mindig sok cég számára okoz fejtörést. A szabályozás ugyanis nemcsak a direkt marketingre szakosodott szolgáltatókra, hanem minden vállalatra vonatkozik, így a kisebb cégeknek is ügyelniük kell a speciális előírások betartására.

A rendelkezés például meghatározza, hogy a vállalkozásoknak milyen csatornákon keresztül és hogyan kell a feliratkozóktól hozzájárulást kérni saját adatbázisuk felépítése során. A törvény ráadásul a hozzájárulás meglétét visszamenőleg is megköveteli.

„A költséghatékonyság és a rugalmasság miatt sok kis cég elsősorban online marketing eszközöket alkalmaz kommunikációja során. Az elektronikus hírlevelek például kiváló csatornát jelentenek az ügyfélkapcsolatok ápolására, vagy az akciók kommunikálására. Ugyanakkor a mostani szabályozás áttekintése még a szakemberek számára sem mindig egyszerű feladat. Így jött az ötlet, hogy a törvénnyel kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdésekről összefoglalót készítsünk” - magyarázza az elektronikus direkt marketing szabályozásáról készült anyag összeállításának hátterét Fialka Krisztina, a Maxima online direktmarketing-rendszer vezetője.

A hozzájárulástól a kiküldésig
Az összefoglaló többek között bemutatja a szabályozás főbb pontjait. Részletesen leírja például, hogy miben különbözik a címzettek kezelése cégek illetve magánszemélyek esetén, milyen csatornákon lehet szabályosan hozzájárulást gyűjteni, mit kell tartalmaznia a hozzájáruló nyilatkozatnak, illetve hogyan kell a leiratkozásokat kezelni. Az anyag emellett a kiküldés szabályozására is kitér, valamint sorra veszi az esetleges szabálysértés jogi és egyéb következményeit.
Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2018.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu