Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Hajdút buktatott a visszatérő Bajor – 6. heti nézettség

2010.02.17
A 6. héten is az RTL Klub nyerte a nézettségi versenyt: minden nap győzelmet aratott a 18-49 évesek körében a főműsoridőben.

A piacvezető csatorna, amely már másfél hónapja egyetlen estét sem veszített el a kereskedelmi célcsoportban átlagosan 30,6 százalékos közönségarányt ért el, míg a TV2 főműsoridős közönségaránya csak 21,3 százalék lett. 5,3 százalékkal bronzérmes lett a Viasat3. Negyedik helyre futott be holtversenyben a Cool TV és az MTV (4% SHR), míg az ötödik a Film+ lett (3,6% SHR).

A hét legnézettebb műsora a vasárnap esti Csonthülye 2 lett, az első tízben ott van az RTL Hírek, mind az öt Barátok közt epizód, a hét legnézettebb heti sorozata, A mentalista és egy Fókusz adás mellett az Esti Showder Fábry Sándorral.

Minden hétköznap legyőzhetetlen volt a Mónika-Híradó-Vacsoracsata-Fókusz-Barátok közt együttes, a Jóban Rosszban egyszer sem került az RTL napi magazinműsora fölé és meg sem közelítette a bonyodalmakban mostanság különösen gazdag „Berényi sagát”.

Hétfőn állandósulni látszik a Dr. Csont diadala az NCIS felett. Kedden A mentalista szárnyalt, de a Grace llinikának sem volt oka panaszra. Szerdán az Oscar című film, még House doktort is maga mögé utasította, csütörtökön tarolt a „showmantalálkozó”: a koporsóiparban terjeszkedő Gáspár Győző Fábry vendégeként vonzotta a kíváncsi nézők tekintetét. A pénteki CSI: NY, Gyilkos elmék, A hatalom hálójában trióval szemben a TV2 ellenállása eltűnt, mint a kámfor.

Szombaton A függetlenség napja győzött magabiztosan, vasárnap pedig a Cobra11 Naplót vert, a Csonthülye második része tarolt, a kereskedelmi célcsoport nézőinek 41,7 százalékát szögezte a készülékek elé, míg a TV2 romantikus komédiája labdába sem rúgott.

Betegsége után Bajor Imre visszatért a Heti Hetesbe és ezzel még a Hajdú Péternél „bugyingó” nélkül parádézó Staller Ilona sem tudott konkurálni. A Heti Hetest 1 115 272 néző követte, a műsor csatornaátlag feletti közönségarányt ért el, míg a Frizbi hatalmasat zuhant előző heti versenyképes eredményéhez képest. Csak 783 994 néző tartott ki mellette, és a kereskedelmi célcsoportban is messze alulmúlta a TV2 amúgy sem fényes csatornaátlagát.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu