Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Nyert saját sávjában a TV2 új talkshow-ja, a Frizbi Hajdú Péterrel

2010.02.09
Saját készítésű műsorral, a Frizbi – Hajdú Péterrel című talkshow-val sikerült a vasárnap késő esti sávot megnyerni a TV2-nek.

Hétfőn megint a krimié volt a főszerep, és ebben most a TV2 bizonyult jobbnak: az NCIS (510 ezer néző, 27% SHR) fej-fej melletti döntetlent játszott az RTL-es Dr. Csonttal (510 ezer néző, 27,2% SHR), teljes lakosságban azonban több mint 200 ezer nézővel jobbnak bizonyult.

A TV2-es Krimihétfő másik töltényének, a Gyilkos számoknak (25,3% SHR)már nem kellett szoros párharcba bonyolódnia, simán nyert az RTL újonc sorozatával, a Dollhouse-zal (18,3% SHR) szemben.

Szerdán a dupla részekkel futó Jóban Rosszban rendkívül erős számaival (550 ezer néző, 28,2% SHR) ismét jobb volt, mint a Fókusz (26% SHR), Doktor House (26,2% SHR)pedig immár harmadszorra is nyert ismétlés epizóddal szorítva hátra Sherlock Holmest (20,7% SHR).

A csütörtöki főműsoridőnek az ORTT által kiszabott súlyos büntetés miatt esélytelenül futott neki a TV2, aznap este másfél óráig csak fekete képernyő fogadta a csatornára kapcsoló nézőket. Új tendencia viszont a dupla Jóban Rosszban epizódok történetében, hogy a nehezebb sávban – a Barátok köztében – futó második epizód hétfőn, kedden és csütörtökön és pénteken is javítani tudott az első epizód eredményén, mintegy 30-60 ezer nézővel több kapcsolt ugyanis a második részre!

A hétvége sikerei közül elsőként a szombati Magellán (23,3% SHR) kiváló teljesítményét kell kiemelni, a TV2 tudományos magazinja feljött a párhuzamosan futó Fókusz plusz (24,2% SHR) nyakára. Vasárnap joggal ünnepelt a TV2, hiszen a Tények (30,1% SHR) aznap sokkal erősebb nézettséget produkált, mint a Híradó (27,8% SHR), a Napló pedig teljes lakosságban ért el jobb számokat a Cobra 11-nél.

Saját sávjában piacelső lett a TV2 új talkshow-ja, a Frizbi – Hajdú Péterrel, a műsort a 22:23 és 23:21 közti sávban egyetlen konkurens csatorna műsora sem tudta megszorongatni. Teljes lakosságban a műsort több mint egymillió néző követte, és ennek közel fele (437 ezer) a kereskedelmi célcsoportból került ki.

Saját készítésű műsorral először sikerült megszorítani az RTL többéves múltra visszatekintő Heti hetesét: a Frizbi – Hajdú Péterrel 437 361 nézővel és 29,5%-os közönségaránnyal nyerte a fél tizenegy és fél tizenkettő közti sávot, az RTL Klub ez idő alatt 379 746 nézőt (25,6% SHR) tudott felmutatni.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu