Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Class FM rajtolt jobban

2010.02.09
Két hónappal a Danubius és a Sláger Rádió megszűnése után a magyar rádióhallgatók nagy része továbbra is visszasírja a régi adókat. A KutatóCentrum és a Marketing&Media felmérése szerint a 18-64 évesek kétharmada hiányolja valamelyik csatornát, a Juventus Rádiónak ugyanakkor jót tett az átrendeződés.

A Danubius és Sláger Rádió megszűnése utáni űrt még nem tudta egyetlen csatorna sem maradéktalanul betölteni: a 18-64 éves rádióhallgatók kétharmada hiányolja valamelyik adót - többek között ez derült ki a Kutatócentrum és a Marketing&Media villámkutatásából.

Az 1512 fő megkérdezésével zajló felmérés eredménye szerint a Slágert hiányolják többen: a megkérdezettek 58 százalékának hiányzik, míg a Danubius 45 százaléknak. Ennek részben az az oka, hogy a Danubius népszerű műsorai és műsorvezetői továbbra is hallhatóak az újonnan induló Class FM-en.

„A felmérés ideje alatt a Neón újraindult a közkedvelt reggeli műsor, a Bumeráng, ami várhatóan nemcsak a hallgatók hiányérzetét csökkenti majd, de az új adó hallgatottságának is jót fog tenni” - értékelte az eredményeket Barcza Enikő, a KutatóCentrum üzletág igazgatója.

A nőket és a 18-24 éveseket érintette érzékenyebben a változás, míg a férfiak és a 25-44 évesek közel 40 százaléka nem hiányolja a megszűnt adókat.

Még tart az átrendeződés
A két országos rádióadó, a Danubius és a Sláger Rádió megszűnése a piaci viszonyokat is alaposan átrendezte. Két hónappal a döntés után még mindig a Juventus tűnik a változás győztesének.

A korábban leghallgatottabb rádió, a Sláger megszűnésével a Juventus tört az élre: a 18-64 éves rádióhallgatók 27 százaléka hallgatja rendszeresen ezt a csatornát. Ugyanakkor az új rádióknak is sikerült megvetniük a lábukat: a Class FM a második helyen áll a hallgatottsági listán, míg a Neo az MR2-Petőfi Rádió után nem sokkal lemaradva a negyedik.

A jó startot igazolja, hogy a fiatal, 18-34 év közöttiek körében már a Class FM vezeti a hallgatottsági versenyt, megelőzve a Juventust és a Rádió1-et. 35 év felettiek körében ugyanakkor a Neo szerepel jobban a két induló csatorna közül.

A felmérésről
Az 1512 fő online megkérdezésével zajló villámkutatás január 20. és 26. között zajlott. A minta kor, nem, településtípus tekintetében reprezentálja a hazai 18-64 éves magyar lakosságot.

A rádiók hallgatottságáról szóló villámkutatás teljes elemzését a Marketing&Media előfizetői ingyenesen kapják meg.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu