Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Adományrekord az UNICEF-nek az IKEA Örs vezér téri áruházában

2010.02.09
Az IKEA magyarországi áruházai évről évre nagy figyelmet fordítanak a jótékonyságra, amit mi sem bizonyít jobban, hogy az Örs vezér téri áruház vásárlói és dolgozói rekord mennyiségű adományt, 82 367 eurót (22 403 824 Ft) gyűjtöttek össze az IKEA UNICEF-fel közös puha állatfigura kampányával. 2009. november 2. és december 23. között az „Egy euró egy egész vagyon” kampány részeként az IKEA minden, világszerte az áruházakban és online eladott puha állatfigura után egy eurót ajánlott fel jótékony célokra. A kampány nem csak Magyarországon döntött rekordot, hanem világszinten is, mivel közel 7 millió eurót gyűjtött össze a gyermekek minőségi oktatásának támogatására.

A kampány 2003-as indulása óta az IKEA összesen 23,7 millió eurós adományt gyűjtött, és ezzel több mint 30 országban körülbelül 8 millió gyermek számára tette lehetővé a minőségi oktatást. Az adománnyal az IKEA az UNICEF és a Save the children elképzeléseit támogatja, mely szerint minden gyermeknek joga van a minőségi oktatáshoz, amely több lehetőséget biztosít számukra az életben.

„Az elmúlt évben a puha állatfigurák rekord eladásokat értek el, az adományok pedig minden elképzelésünket túlszárnyalták. Felettébb büszkék vagyunk vásárlóinkra és az önzetlen segítségnyújtásukra. Hozzájárulásukkal az előző évhez képest még több adományt gyűjtöttünk, hiszen a két magyarországi áruház összesen 125 291 eurót (34 079 152 Ft-ot) ajánlott fel” - mondta el Gerőcs Vendel, az IKEA regionális PR vezetője.

2006-ban 93 millió gyermek nem vett részt az iskolai oktatásban. Ezeknek, a gyermekeknek közel 80 százaléka a Saharától délre fekvő afrikai országokban és Dél-Ázsiában él. Ezért az UNICEF az idei adományokat az afrikai iskolaépítési programjának támogatására használja fel, melynek célja a gyermekbarát iskolák létrehozása Burkina Fasoban, Etiópiában, Madagaszkáron, Dél-Afrikában, Maliban és Nigerben.

„Büszkék vagyunk a kiváló eredményre.” – mondja az UNICEF Magyar Bizottságának igazgatója, Kecskeméti Edit. „Örömmel tapasztaljuk, hogy az IKEA karácsonyi akcióján keresztül egyre többen támogatják a szervezet oktatási programjait. Tapasztalataink szerint ezek az újonnan épített iskolák akár 40 százalékkal is növelhetik az iskolába járó gyerekek számát. Köszönjük a vásárlóknak és az IKEA dolgozóinak, hogy mindezt lehetővé teszik.”

Vásárlói nagylelkűségének köszönhetően az IKEA képes évről évre jobb eredményeket elérni és így hozzájárulni több millió gyermek oktatási színvonalának növeléséhez.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu