Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Kampány a külső és belső hidratálásért

2010.01.28
A Dove több mint 50 évvel ezelőtt a világon elsőként mutatta be a pH-semleges szappant. 2010-ben a hidratálás szimbólumaként a márka újra fehér színbe öltözik, s egyúttal kampányt indít azért, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres folyadékfogyasztás, illetve a testi és lelki egyensúly megteremtésének fontosságára.

A hidratálás szakértőjeként a Dove 2010 januárjától a külső és belső hidratálás fontosságát hangsúlyozó kampányt indít annak érdekében, hogy a hölgyek figyelmét felhívja a napi rendszeres folyadék-utánpótlás szükségességére, valamint a bőr nedvességtartalmának megőrzésére.

A testünk mintegy 70 százalékát víz alkotja. Amennyiben nem fordítunk kellő figyelmet a megfelelő folyadék-bevitelre – az ajánlott napi mennyiség legalább 2-3 liter – hamarosan szembesülhetünk a kiszáradás tüneteinek valamelyikével, melyek a fáradékonyság, az émelygés és a fejfájás. A megfelelő folyadék-bevitel révén fenntartható a bőr hidratáltsága.

„Ahogyan a testünk, úgy a bőrünk is jelzi a nedvességtartalom csökkenését: az apró ráncok, barázdák elmélyülnek, a bőr öregedése felgyorsul, a bőr megereszkedik és elveszíti rugalmasságát. Az elsődleges védekező-rendszerünk egészségét megóvhatjuk a hidratáló összetevőkben gazdag termékek használatával.”- mondja Dr. Révész Klaudia, bőrgyógyász.

Bőrünk tükrözi egészségünk állapotát, mint ahogy a szemünk tükrözi lelki-szellemi harmóniánkat. A száraz bőr öregnek tűnik, s ez még szembetűnőbb, ha önmagunkról, tükörképünkről van szó. A víz az életet jelenti, és ez így van a bőr esetében is: a hidratált és fiatalos bőrrel fokozzuk a vitalitás érzetét.

A Dove kampánya kiemelt hangsúlyt fektet a belső szépség, valamint a testi és lelki egyensúly fontosságára. A Dove vallja, hogy a szépséget a boldogság táplálja, és csak egészséges szellemi egyensúllyal lehet egészséges a testünk.

A márka arra igyekszik sarkallni a hölgyeket, hogy térjenek vissza az alapokhoz, azaz ismerjék fel a mentális egyensúly fontosságát, és törekedjenek ennek megvalósítására a legkisebb dolgokon keresztül is, például azzal, hogy időt szánnak magukra, kényeztetik magukat.

A bőrápolás és a hidratálás nélkülözhetetlenségét hangsúlyozandó, a Dove valamennyi tusfürdőjét újból fehér színbe öltözteti – a ProAge termékek kivételével. A váltással párhuzamosan bővíti a ’Go fresh’ termékcsaládját az új, citrom és gránátalma illatú tusfürdővel.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu