Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A Jóban Rosszban megszorongatta a Barátok közt-öt

2010.01.18
A második hét is a TV2-nek sikerült jobban, ha a legnagyobb kereskedelmi televíziók korábbi hetekben elért teljesítményéhez viszonyítunk. Tovább közeledtek egymáshoz a nagyok: a TV2 minden vizsgált korosztályban javult, míg az RTL-nél teljes napon és főműsoridőben is csökkenést könyvelhettek el.

Merész, és az eddigi eredményeket nézve helyes döntésnek bizonyult a Jóban Rosszban sorozat duplikálása és a legnehezebb főműsoridős sávban való szerepeltetése: a TV2 napi sorozata ugyanis erőteljesebben szorongatja a konkurenciát, mint bármely eddig ebben a sávban szereplő műsor az utóbbi időben.

Az első héten felállított 24,1%-os átlagos heti közönségarányt a második héten 25,8%-ra szépítette a sorozat, ami csatornaátlag feletti eredményt jelent.

A Jóban Rosszban a második héten kétszer is helybenhagyta az RTL Fókuszát, csütörtökön pedig 1,4% pontra megközelítette legnagyobb konkurensét, a Barátok köztöt. A Jóban Rosszban a 18-49-esek heti toplistáján négy helyet lépett előre, jelenleg most a 8. helyen áll.

Hasonló tendencia tapasztalható főműsoridőben a kereskedelmi tévék hírműsorai között: a Tények két egymást követő napon több nézőt ültetett le a képernyők elé, mint a Híradó, kedden például 32,3% SHR-rel bizonyult jobbnak ellenfelénél (RTL Híradó: 28,4% SHR). A Tények szintén 4 helyet javított előző heti teljesítményén, 18-49-ben jelenleg a 16. helyen áll.

Visszavette pozícióját a TV2-es Krimihétfő, a hét első napján ugyanis az NCIS (26,4% SHR) és a Gyilkos számok (23,4% SHR) is nyert Dr. Csonttal (23,4% SHR) és az RTL legújabb sorozatával, a Dollhouse-zal (19,2% SHR) szemben.

Szerdán House ismétlés epizódjával is több nézőt (473 ezer néző) vonzott 18-49-ben, mint az ellene küldött RTL-es film (Én és én meg a tehén – 453 ezer néző).

Kiemelkedő (4.) helyet szerzett a toplistán a Napló vasárnapi adása, melyre teljes lakosságban 1,6 millióan voltak kíváncsiak. Az 1,6 millióból 574 ezer néző a 18-49-es célcsoportot képviseli, így utóbbiak toplistáján a 10. helyezésnek örülhetett a TV2 heti magazinja Vujity Tvrtkoval.

A hét legnézettebb TV2-es filmjében Tom Cruise védte meg családját az idegenek támadásától: a Világok harca 18-49-ben 620 ezer nézővel a 6. helyet szerezte meg az összesített toplistán.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu