Az RTL Klub főműsoridőben 37,8 százalékot ért el a 18-49 évesek körében, míg a TV2-t a célcsoport átlagosan 18,9 százaléka nézte esténként, amely történelmi mélypontot jelent a csatorna számára. Harmadik lett a Film+ (4,6% SHR), negyedik a Viasat3 (4,3% SHR), ötödik a Cool TV (3,4% SHR), hatodik a közszolgálati MTV (3% SHR).
3 003 842 nézővel évek óta nem látott eredményt ért el az RTL Klub a Csillag születik döntőjével. A rekorder műsort, amelyben kiderült, hogy 2009 Csillaga Tabáni István, a Hopp Ferenc Múzeum csendes teremőre lett, a hirdetők számára különösen fontos kereskedelmi célcsoport nézőinek mintegy 56,1 százaléka kísérte figyelemmel.
A piacvezető kereskedelmi csatornát a döntő izgalmai mellett a hóhelyzet is segítette, de tény, a hárommilliós álomhatárt legutóbb 2005 márciusában sikerült elérnie az RTL Klubnak. Szintén óriási érdeklődés kísérte Benkő Dániel hétfői menyegzőjét, amelyet a televízió előtt ülő 18-49 évesek 46,1 százaléka figyelte.
A teljes lakosságból összesen 2 036 398 néző volt tanúja a boldogító igennek, amelyet az excentrikus lantművész Andreának mondott ki, az oltár előtt cserbenhagyva Editet. A toplistán a Barátok közt és az RTL Hírek váltják egymást, de a hatodik helyre befutott az RTL Klub vasárnap esti filmje, a Charlie és a csokigyár.
A hétköznapok és a hétvége estéi egyaránt az RTL Klub nagyarányú győzelmével zárultak, lényegében nem akadt olyan műsor a konkurens csatornákon, amely veszélyeztette volna az RTL Klub sikerét a legfontosabb idősávokban.
A TV2 részsikereket hozó műsorait is eltűntette az RTL Klub útjából az 51. héten. A piacvezető kereskedelmi csatorna még nem pihen meg. Hétfőtől három napon át celebekkel tér vissza A Széf, karácsonykor pedig filmdömpinggel jelentkezik az RTL Klub.
|