Az LG Electronics a 2008 novemberében bevezetett, hihetetlenül népszerű LG KP500 érintőképernyős mobiltelefonból máig több mint tízmillió készüléket értékesített. Az LG történetében a KP500 az ötödik telefon, amely elérte ezt a mérföldkövet, és így felsorakozott az első LG Chocolate, az LG Shine, az LG KP100 és az LG KG270 mellé.
A KP500 mindössze 13 hónap alatt teljesítette ezt a számot, így minden idők leggyorsabban értékesített teljes érintőképernyős mobiltelefonjává vált az LG történetében.
A tízmillió eladott készülék alátámasztja az LG azon stratégiáját, hogy a fogyasztói igények alapján alkotja meg teljes érintőképernyős mobiltelefonjait.
„Az LG a jövőben is a felhasználók ízlésével és elvárásaival találkozó termékek és technológiák kifejlesztését tűzte ki célul” – mondta el Dr. Skott Ahn, az LG Electronics Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója.
Az LG KP500 piaci bevezetése óta a felhasználók széles körében tett szert népszerűségre, ezt jelzi az Európában több mint ötmillió, Latin-Amerikában és Ázsiában eladott kétmillió készülék is. Az idei év során a telefonból havonta több mint egymillió példány kelt el, az LG pedig a kereslet megnövekedésére számít a karácsonyi szezon alatt.
Az LG KP500 több színben elérhető, keskeny és elegáns kialakítása lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyéni ízlésük szerint válasszanak készüléket.
A vonzó áron kapható mobil számos olyan szolgáltatást kínál, amelyeket a prémium kategóriás, teljes érintőképernyős mobiltelefonoknál már megszokhattunk. Ilyen például a testreszabható és egyszerűen használható kezelőfelület, a widget kisalkalmazások támogatása, a gyors gombok a parancsikonokhoz és a 3 megapixeles kamera is.
A KP500 világraszóló sikerének egyik titka, hogy a gyártó a különböző régiókra jellemző egyéni tartalmakkal látta el a készüléket. A Közel-Keletre szánt változatban például megtalálható a Korán és egy iránytű, amivel pontosan meghatározható Mekka iránya.
Csehországban, ahol a jégkorong nemzeti sportnak számít, az LG KP500 speciális kiadása jégkorongjátékkal és a népszerű Sparta Praha csapat emblémájával díszítve jelent meg.
Az LG várakozásai szerint a KP500 az első LG Chocolate és az LG Shine telefonokhoz hasonlóan kiegyensúlyozott értékesítési adatokat produkál a jövőben is. A telefon hatalmas sikerére alapozva a vállalat 2010 elején tervezi, hogy frissített szolgáltatásokkal piacra dobja a készülék utódját.
Az LG KP500 hazánkban fekete, rózsaszín, ezüst, fehér-ezüst és barna-piros színválasztékban érhető el többek között az LG Mobile márkaboltban a Mammut II. Bevásárlóközpontban, 39 990 forintos bruttó ajánlott fogyasztói áron.
|