Az MFP elmúlt hónapokban kidolgozott márkapozícióját egy angol szóval lehetne a legjobban kifejezni: knowledgetainment, azaz, a tudásmegosztás azon módja, amelyben az ismeretek és a tartalmak szórakoztatóan és élvezetesen jutnak el a közösséghez.
A Magyar Fogyasztó Platform új formát alkot, összeválogat, élvezhetővé tesz, másképp közvetít, kombinál és végül mindezt tálalja.
A folyamatos belső fejlődés természetesen külsőleg is formát öltött. Az vadonatúj vizuális jelrendszer része a külön az MFP számára készített betűtípus és a különböző színek használata.
A most bemutatkozó arculatot kialakító B&P BrandAktív csapata a tervezéskor arra törekedett, hogy a színes és játékos megjelenéssel az új pozícióhoz tartozó élményszerűséget idézze. Így az MFP egy egyedi arculatot és új pozíciót hozott létre, amely elgondolásában és megjelenésében is alapvetően megkülönbözteti versenytársaitól.
"A 2007-ben alapított MFP felnőtt korba lépett, önálló szereplőjévé vált a szakmai tudásmegosztás piacának. Az újragondolt márkában összpontosul az elmúlt évek tapasztalata, a nemzetközi kitekintés, valamint a márka előéletéhez szorosan hozzákapcsolódó web 2.0-ás gondolkozásmód. A tartalmi változatosság mostantól izgalmas látványvilággal is párosul, tovább erősítve a brandet, amely 2010-ben is azonnal hasznosítható tudás tárházaként jelenik meg a nagyközönség előtt konferencia, szaklap és egyéb formában" – mondta Iglódi Csaba, a Magyar Fogyasztó Platform elnöke.
|