A tréningek során lehetőség nyílik a Google AdWords hirdetési platform és a tartalmi hálózat mélyebb megismerésére. Az érdeklődők megtanulhatják, hogyan használható a hirdetési program ügyfélszerzésre, értékesítésre, cégek ismertségének növelésére.
Ez azért különösen fontos, mert napjainkban a hazai lakosság 96,2 százaléka a Google keresőmotorját használja, illetve az interneteléréssel rendelkezők 92 százaléka vásárlás előtt a világhálón böngészik segítség után kutatva.
A nyolc órás tréning során a jelentkezők megismerkednek a Google AdWords hirdetési rendszerrel, elsajátítják a sikeres kampány tervezésének alapjait, megtanulják helyesen beállítani a fiókjukat, tippeket kapnak a kulcsszavakat illetően és még a kampány sikerességének a mérését is elemezhetik a Google Analytics-ben.
A szeminárium utolsó részében valós példákon, eseteken keresztül ismerkedhetnek meg jobban az AdWords működésével. Az esettanulmányok egy része az interneten is elérhető.
A kiscsoportos órákat az AdWords hirdetési program Google által kiválasztott szakértői (Fehér Márton – Online Marketing Akadémia és Gandera Balázs – Intren Kft.) tartják. A képzés ára tartalmaz egy 14 ezer forint értékű hirdetési kupont is.
|