FÉSZEK (Fujitsu Értékesítési és Számítógép- Egészségügyi Központ) néven indította el hűségprogramját a Fujitsu Technology Solutions Kft. hazánkban.
A program keretében a hűségkártyával rendelkező ügyfelek ingyenesen juthatnak noteszgépükkel és asztali számítógépükkel kapcsolatos hardver- és szoftvertámogatáshoz. A cég a szolgáltatást üzemeltető partnereivel, az EnterNettel és a Serco Informatikai Kft.-vel közösen nyújtja.
Az úgynevezett "FÉSZEK pontokban”, azaz a Fujitsu Westend üzletközpontban működő márkaboltjában és a Serco Kft. óbudai szerviz központjában dolgozó szakemberek ingyenesen segítenek a hozzájuk fordulóknak különböző hardver és szoftverproblémák megoldásában.
Egyebek mellett rendszer visszaállítást, driverek telepítését- és visszaállítását, operációs rendszertelepítést, vírusirtást, RAM bővítést végeznek, illetve szaktanácsadást adnak.
Garanciális javítás esetén a FÉSZEK pontok szerviz felvevő pontként is üzemelnek. A szolgáltatáshoz tartozó weboldalon a Fujitsu fórumot is üzemeltet. A termékeket kategóriák szerint csoportosító oldalon a vásárlók írásban is kérhetnek szakértői tanácsadást.
Az ingyenes szolgáltatások igénybevételéhez regisztráció szükséges. A FÉSZEK Hűségkártyát a Fujitsu termékek vásárlói a helyszíni, vagy online regisztráció után postán kapják kézhez. A FÉSZEK pontok szakembereinek a Fujitsu folyamatos továbbképzést biztosít, hogy szakszerű és naprakész segítséget nyújthassanak a hűségprogramban résztvevőknek.
A Westend City Centerben található márkaboltban egyébként továbbra is megtalálható a Fujitsu teljes fogyasztói termékportfóliója, a Serco Kft. pedig webshop-értékesítése mellett nagyobb hangsúlyt fektet bemutatótermében történő értékesítésre.
|