Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Két új cipőüzletet nyit Magyarországon az ECCO

2009.11.04
A cég őszi-téli kollekciója a retro stílus jegyében született.

Az ECCO dán cipőgyártó vállalat novemberben két új üzletet nyit Budapesten a WestEndben illetve az egykori Budai Skála helyén épült új Allee Bevásárlóközpontban.

A dán cég termékeit eddig a MOM Parkban és Mammut II-ben lévő partnerüzletekben valamint az Árkád Plazában lévő ECCO boltban lehetett megvásárolni. A novemberi üzletnyitásokat követően 2010-ben további három vagy négy boltot szeretne nyitni a cég Magyarországon. Az ECCO új őszi-téli kollekciójával debütál a magyar üzletekben.

A dán cipőgyártó ambiciózus növekedési stratégiájának megfelelően azt tervezi, hogy saját üzletei számát a 2009-es 875-ről 2013-ra 1.500-ra növeli. 2009-ben az ECCO termékeit több mint háromezer üzletben és partnerüzletben árusították világszerte.

A saját tulajdonú kiskereskedelmi hálózat bővítése az ECCO terjeszkedésének fontos eleme világszerte. 2008-ban az ECCO mintegy 17 és fél millió pár cipőt forgalmazott, ami azt jelenti, hogy Moszkvától Dubaiig és San Franciscótól Tokióig minden nap vásárlók ezrei kerültek kapcsolatba az ECCO termékeivel.

Az ECCO sikereinek hátterében a határozott vizuális koncepció, a kiváló termékek és a vásárlóknak nyújtott magas színvonalú szolgáltatások állnak. Ez elsősorban a saját üzletekben valósítható meg, így ezek kialakítása az egyik sarokköve az ECCO üzleti politikájának.

Az ECCO 2009 elején döntött úgy, hogy belép a magyar piacra. Mivel 2008 végén és 2009 elején a pénzügyi válság erősen érintette Magyarországot és különösen a kiskereskedelmi szektort, az ECCO a 2009-2010-es év fordulóját találta a legmegfelelőbb időpontnak az expanzió megkezdésére. Az elkövetkezendő 24 hónap folyamán az ECCO Budapesten kiválasztott bevásárlóközpontokban és utcákban kíván saját üzleteket nyitni.

Az első saját márkanév alatt futó magyarországi ECCO üzlet az Aréna Plazában található. Az itt lévő ECCO boltot október végéig a cég egyik viszonteladó partnere üzemeltette, november elejétől azonban az ECCO saját kezébe vette az üzlet irányítását, mivel létrehozta saját magyarországi leányvállalatát, az ECCO Hungary Kft-t.

November 11-én az egykori Budai Skála helyén épült Allee Bevásárlóközpontban nyílik a második ECCO üzlet. A cég reményei szerint az új üzletközpont sikeres lesz, részben kiváló elhelyezkedése részben pedig bérlői összetétele miatt.

A november második felében a WestEndben nyíló harmadik ECCO üzlet lesz az ECCO vezető magyarországi boltja. A WestEnd tízévnyi működés után kiváló forgalmi adatokkal rendelkezik: több mint 21 millióan látogatják évente. E boltnyitásokat követően 2010-ben további három-négy saját üzlet nyitását tervezi a dán vállalat.

Az ECCO vezetőinek véleménye szerint a magyar kiskereskedelmi piac érezhetően növekedni fog a következő években. A cégnél a prémium kategóriájú cipők iránti megnövekedett kereslettel számolnak. Jelenleg több olcsóbb cipőt kínáló cipőbolt-hálózat és független üzlet is jelen van Magyarországon, de ezek közül csak néhányan tartoznak az ECCO által megcélzott prémium szegmensbe.

875 saját tulajdonú üzletből álló globális kiskereskedelmi hálózatának tapasztalataira építve az ECCO nagy növekedési potenciált lát a magyarországi terjeszkedésben. A jövőben az ECCO a saját üzletek létrehozására és nyitására valamint az ehhez kapcsolódó marketingtevékenységre összpontosít és forrásokat biztosít magyarországi leányvállalata számára.

A 2009-es őszi-téli kollekció
2009-es őszi-téli kollekciójukkal az ECCO tervezői visszarepítenek bennünket az időben. A kollekciót jellemző témák közül több a múlt egy-egy pillanatát idézi fel, lehetővé téve számunkra, hogy újra átéljünk egy-egy kiemelkedő időszakot.

A huszadik század eleje az English School témában, és az arisztokratikus eszményképeket valamint a lovas életstílust felidéző klasszikus British Country témában tér vissza. A Western Look témát a legendás Vadnyugat, a Punk témát pedig a hetvenes évek dekadenciája inspirálta.

Az ECCO cipőinek színvilágát egyrészt a finom és konzervatív fekete, barna és földszínű árnyalatok keveréke, másrészt pedig a feltűnő és ragyogó kék és lila tónusok határozzák meg. A cipősarkak vaskosak és mérsékelten magasak, a cipők orra lekerekített, a férficipőké megnyújtott.

A 2009-es női kollekció legjellegzetesebb darabjai a lovaglócsizmák, a régimódi fűzős nagymama-cipők és a csillogó, térdmagas csizmák, míg a férfikollekciót a klasszikus bakancsok, a fűzős cipők és a színezett vagy betűkkel díszített surranók határozzák meg.

Az ECCO gyermekcipői nem csak kényelmesek, hanem stílusosak is. A cipők megformálása a nemzetközi divattrendeket követik, természetesen a gyermekek igényeire szabva. Az őszi-téli kollekció modelljei bőrből és lakkbőrből készültek.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu