Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Ismét sikeres évet zárt a dm drogerie markt

2009.10.28
A dm drogerie markt - a gazdaságot sújtó válság ellenére - az idei üzleti évet is sikeresen zárta. A vállalat hazánkban is tovább növekedett, mind a forgalmi adatokat, mind a hálózatot tekintve.

A 2008/2009-es évben 63,7 milliárd forintos forgalmat, azaz 5,46 százalékos növekedést ért el, októberben pedig megnyitotta a 250. üzletet. A teljes konszern Németországgal együtt most először lépte át az 5 milliárd euro forgalmat. Ezenkívül áprilisban egy fontos mérföldkőhöz érkezett: a drogériakereskedelem piacán elsőként bevezette törzsvásárlói kártyaprogramját.

A dm drogerie markt az idei üzleti évben is jelentős növekedést valósított meg. A dm Ausztria csoport forgalma, mely a közép- és délkelet-európai partnerországokat is magában foglalja (az ausztriai dm 100 százalékos tulajdonában lévő magyarországi, csehországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi, szerbiai, bosznia–hercegovinai, romániai és bulgáriai leányvállalatok), 1,463 milliárd eurot ért el, ami 11,7 százalékos növekedést jelent.

A dm Ausztria forgalma 6,2 százalék növekedéssel 579 millió euro forgalmat könyvelhetett el. Németországgal együtt 5,211 milliárd euro forgalmat ért el a dm konszern, ami 11,6 százalékos növekedésnek felel meg.

A siker kulcsa a bizalom
Mag. Martin Engelmann, a dm Ausztria cégvezetésének elnöke a következő magyarázatot fűzte a számokhoz: „Örülünk, hogy dinamikus növekedést tudtunk elérni annak ellenére, hogy olyan gazdasági recesszió korszakát éljük, mint utoljára 60 évvel ezelőtt. Az elmúlt év a gazdaság számára általában viharos volt, a drogériakereskedelmet azonban nem vetette vissza. Erre az lehet a magyarázat, hogy a válság időszakában az embereknek jobban odafigyelnek költségeikre, sokan a nagyobb kiadásokon spórolnak – legyen az egy autó, egy nyaralás vagy egy lakásvásárlás költsége. Egy illat vagy egy speciális szépségápolási termék ezzel szemben továbbra is különleges jelentőséggel bír, amit a vásárlók nem akarnak nélkülözni mindennapi életükből.”

A dm drogérialánc az elmúlt 16 év alatt 250 üzletes hálózattá nőtte ki magát Magyarországon. A vállalat a mennyiségi növekedés mellett a minőségi növekedésre is nagy hangsúlyt fektet. Az üzlethálózat zökkenőmentes ellátása érdekében 2009 szeptemberében megkezdődött az új központi raktár építése.

Folyamatos az üzletek felújítása, modernizálása. Emellett elkezdődött az üzletek homlokzatának egységessé tétele, ami jobban illeszkedik majd a harmonikus üzletbelsőhöz és még inkább beazonosíthatóvá válik majd a vásárlók számára. A dolgozóknak szervezett sminktanfolyamnak köszönhetően a dm ezentúl még szakavatottabb tanácsokkal tudja ellátni szépülni vágyó vásárlóit.

Az üzletek polcain már 11 000 termék közül válogathatnak a vevők, melyből 1800 cikk a dm saját márkás terméke. A termékkínálatban jelentős bővítések történtek: bevezetésre kerültek az Alnavit gluténmentes termékek, a gyermekeknek szóló termékek pedig külön polcon lettek egybegyűjtve.

A saját márkák között főként a bio kategóriákban bővült a kínálat a babylove bio bébiélelmiszerek, az alverde bio natúrkozmetikai termékek, alverde men férfi bio kozmetikai cikkek és az Alnatura Selection prémium kategóriájú élelmiszer termékcsalád bevezetésével.

A 2008-as év „Együtt a mozgás öröméért” kampánya az idei osztrák CEEMAX pályázati kiíráson ezüst díjat érdemelt ki, amely együtt kezeli a kreativitást a marketing célok sikeres megvalósításával, azaz az elért piaci eredményt díjazza.

2009. április 2-a egy hatalmas mérföldkő volt a magyarországi dm életében, hiszen a régi matricás rendszer, a Kedvezmények Világa befejezte négyéves pályafutását, és helyét egy sokkal modernebb törzsvásárlói kártya, a dm active beauty világa váltotta fel.

A vásárlók az összegyűjtött pontokért számtalan kedvezmény közül válogathatnak. A dm 720 000 törzsvásárlót nyert a program féléves pályafutása alatt, ami felülmúlta az előzetes várakozásokat. A dm célja, hogy a törzsvásárlói kártyaprogram ajánlatai egyre szélesebb körben találkozzanak a vásárlók egyedi igényeivel.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu