Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Post Expo kiállítás: díjjal is kitüntették a kiállításon részt vevő Iveco-t

2009.10.21
Az Iveco-t érte az a megtiszteltetés, hogy elnyerte az év szállítmányozási innovációs díját a 13. nemzetközi Post Expo kiállításon. Az elismeréssel a vállalat Blue&Me Fleet telematikai flottakezelési rendszerét díjazták.

Az idén első alkalommal kiosztott nemzetközi díj célja, hogy a postai technológiák kiváló fejlesztéseit jutalmazza. Az elismerést a Postal Technology International, a postai szolgáltatásokkal foglalkozó nemzetközi magazin olvasóinak szavazatai alapján érdemelte ki az Iveco.

A díjat a Hannoverben megrendezett 13. nemzetközi Post Expo kiállításon osztották ki, amelyen az Iveco is bemutatta környezetbarát modelljeit. A rendezvényen a postai szállításra és csomagkézbesítésre kifejlesztett járművek piacvezető technológiáit vonultatták fel a résztvevők.

A díjazott Blue&Me Fleet telematikai rendszer
A böngészője lehet, hogy nem képes ezt a képet megjeleníteni. Az Iveco ügyfelei a kitüntetett Blue&Me Fleet rendszerrel hatékonyan növelhetik járműveik kihasználtságát. Ez kulcsfontosságú az üzemeltetési költségek csökkentéséhez és a járművek, valamint a sofőrök nyereséges alkalmazásához.

A komplex megoldást az Iveco, a flottakezelő megoldások vezető gyártójával, a Qualcomm-mal együttműködésben hozta létre. A Qualcomm telematikai szolgáltatásai teljesen beépülnek a „Blue&Me Fleet©” fedélzeti számítógépes platformjába, és lehetővé teszik, hogy a jármű üzemeltetője valósidejű információkat kapjon az ilyen rendszerrel felszerelt összes járműről.

A fedélzeti számítógépes platform a jármű CAN-BUS rendszerén keresztül kommunikál. Fogadja a járművel kapcsolatos adatokat – például az üzemanyag-fogyasztást, a megtett távolságot, vagy a sebességet – valamint nyomon követi a vezető személyazonosságát, így az adatok összevethetők az egyes sofőrök tevékenységének és vezetési stílusának megismeréséhez.

Emellett a digitális tachográf csatolófelületén keresztül távolról is letölthetők a tárolt adatok, így a flottakezelőnek nem kell közvetlenül hozzáférnie a járműhöz, hogy az adatokat, az iparág jogi szabályozásának megfelelő módon kiolvassa.

A „Blue&Me Fleet©” hardvere mobiltelefon-hálózaton küldi el az adatokat a Qualcomm hálózati felügyeleti rendszernek. A jármű üzemeltetője a megfelelő adatokat egy internetböngészővel, a FleetVisor platformon keresztül kérdezheti le.

Iveco modellek a Post Expo kiállításon
Az Iveco kiállítóként is részt vett a 13. nemzetközi Post Expo eseményen. A vállalat kiállítóterén olyan környezetbarát modellekkel ismerkedhettek meg a látogatók, melyeknél innovatív hajtástechnológiák segítségével csökkentették a járművek üzemanyag-fogyasztást, és ezáltal CO2- és szennyezőanyag-kibocsátásukat is.

A városi területeken az alacsony kibocsátási zónák és az útdíjak meghatározása egyre gyakrabban a járművek környezeti hatása alapján történik, ezért az Iveco a nulla kibocsátású elektromos járművét, az ECODAILY Electirc modellt és a legalacsonyabb kibocsátású, földgázüzemű belsőégésű motorral felszerelt járművét, az ECODAILY Natural Power típust mutatta be a kiállításon. A csarnok bejáratánál pedig egy harmadik Daily változat, a Deutsche Post igényei szerint tervezett Daily modell fogadta a látogatókat.

Az Iveco az elektromos meghajtású járművek terén mindig is úttörő szerepet töltött be. A vállalat már 1986-ban gyártani kezdte az első teljesen elektromos meghajtású Daily változatot, mostanra pedig a haszongépjárműveken túl minibuszokkal és városi buszokkal is bővítette a család kínálatát.

A Post Expo rendezvényen kiállított ECODAILY 35S modell teljesen elektromos hajtású, és kifejezetten városi használatra fejlesztették ki. A jármű két, illetve három teljesen újrahasznosítható Zebra nátrium-nikkel-klorid akkumulátorral látható el. Legnagyobb sebessége 70 km/óra, terhelten akár 16 százalékos emelkedő leküzdésére képes, a hatótávolsága 120 km, a hasznos teher pedig 1000 kg is lehet.

A motor legnagyobb teljesítménye 82 LE (60 kW). A fékrendszer hidraulikus tárcsafékekből, ABS rendszerből és szervorásegítésből, valamint egy villanymotorral hajtott vákuumszivattyúból áll.

A fékezés során keletkező energia a fékenergia-visszanyerő rendszeren keresztül tölti az akkumulátorokat. Az elektromos hajtáshoz kapcsolódó összes elemet egy elektronikus egység vezérli, amely egy, az Iveco által kifejlesztett CAN-hálózaton (controller-area network, azaz vezérlőhálózat) keresztül kommunikál az egyes részegységekkel.

Az ECODAILY Natural Power, az Iveco könnyű földgázüzemű járműve megbízható, biztonságos és kényelmes mind a sofőr, mind az utasok számára. A család számos taggal büszkélkedhet: találhatók közöttük minibuszok, furgonok, fülkés alvázas modellek szimpla vagy dupla kerekekkel a hátsó tengelyen, különböző tengelytávú és raktérmagasságú változatok, 3,5 tonnától 6,5 tonnáig terjedő össztömegű járművek, egyszerű, vagy 6+1 fő szállítására alkalmas dupla fülkés verziók.

Valamennyi modellben közös azonban a háromliteres, turbófeltöltős, négyhengeres, 16 szelepes, 136 LE (100 kW) teljesítményű FPT F1C CNG motor, amelynek nyomatéka a hatsebességes kézi váltón vagy az Agile automatizált váltón keresztül jut el a hajtott kerekekhez.

A szokványos üzemanyag-mennyiség tengelytávtól függően 220 vagy 272 liter öt gáztartályban. Igény szerint felszerelhető egy hatodik tartály is, amellyel a teljes kapacitás 250, illetve 302 literre növelhető. A kiegészítő tartály felszerelésével az egy feltöltéssel megtehető távolság már akár 340 km is lehet városban, illetve 420 km városon kívül, dombos terepen. Az alapkiépítésben 220 literes hengertartállyal a megtehető távolság 250 és 310 km.

A Deutsche Post által használt Iveco Daily járműveket kifejezetten csomagszállító tevékenységre fejlesztették ki. Az alapmodell a 3,5 tonnás, 116 LE teljesítményű dízelmotorral szerelt Iveco Daily. Az üzemanyag-fogyasztás csökkentése és a vezető munkájának megkönnyítése érdekében a járműveket Agile automatizált sebességváltóval szerelték fel.

E sebességváltónak teljesen automatikus üzemmódja is van, továbbá hatékonyabb és üzemanyag-takarékosabb, mint a hidrodinamikus rendszerek. A Daily 2,3 literes, alapfelszereltségként oxidációs katalizátorral ellátott motorja már önmagában is kiemelkedően környezetbarát és teljesíti az Euro 4 előírásokat. A Deutsche Post számára készülő csomagszállítókat azonban dízel részecskeszűrővel is ellátták.

A Deutsche Post választásában fontos szerepet játszott, hogy az Iveco Daily alapmodell robusztussága jelentősen növeli a jármű élettartamát. A vállalat számára készülő modellek egyedi tervezésűek, melynek eredményeként olyan kiemelkedően ergonomikus, személyre szabott járművet hozott létre az Iveco, amely a Deutsche Post valamennyi igényét teljesíti.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:IVECO













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2018.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu