A Magyar Telekom 2009 június elején több fordulós nyílt tendert írt ki a cégcsoport és ajánlati márkái, a T-Home, a T-Mobile és a T-Systems médiafeladatainak elvégzésére. A megfelelő szakmai kompetenciákkal és referenciákkal rendelkező médiaügynökség kiválasztására a vállalatcsoport szakembereiből álló munkacsoport alakult.
A tenderre az előminősítés során kiválasztott öt ügynökség nyújthatott be írásos pályázatot, amelynek értékelése után szóbeli prezentációra négy médiaügynökséget hívtak meg. Az írásos pályázati anyagok és a szóbeli prezentációk alapján kialakult short listre három ügynökség került fel. A kiválasztás utolsó fázisában több fordulós szóbeli tárgyalás eredményeképpen született meg a döntés.
A Magyar Telekom csoportszintű online és offline médiatervezési és -vásárlási tevékenységét 2010. január 1-től a Médiaedge:cia Hungary Kft. végzi.
Jelenleg a Mediaedge:cia Hungary Kft. a Magyar Telekom offline médiafeladatait látja el, az online médiafeladatokat pedig a 2007-es online pályázat nyertese, a Kirowski Zrt. végzi.
A megbízó egyik fő törekvése az integrált médiakezelés megvalósítása volt, ezért is keresett olyan médiaügynökséget, amely az online és offline tervezési és vásárlási feladatoknak is eleget tud tenni.
A Magyar Telekom - márkáin keresztül - a magyar reklámpiac egyik legnagyobb hirdetője.
|