Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Csillagok születtek, háborúztak – 41. heti nézettség

2009.10.12
Eddig is óriási előnyét tovább növelte a 41. héten Magyarország piacvezető kereskedelmi televíziója a versenytársai előtt a 18-49 évesek körében.

Főműsoridőben a minden este fölényesen diadalmaskodó RTL Klub heti átlagos közönségaránya 33 százalék volt, míg a TV2 mindössze 19,2 százaléknyi fiatal nézőt ültetett a képernyők elé esténként.

A harmadik helyre a Viasat3 (5,1% SHR) futott be, míg a Film+ (4,4% SHR) negyedik lett, az MTV (4,3% SHR) ötödik, a Cool TV (3,9% SHR) a hatodik. A kereskedelmi célcsoport nézőinek körében ötből négyszer volt népszerűbb Mónika, mint a TV2-es Joshi Bharat, hétből hat estén győzött az RTL Klub Híradója a leépített Tényekkel szemben.

A Vacsoracsatát Oláh Ibolyáékkal átlagosan kétszer annyian figyelték, mint Vágó Istvánt és a Párbaj zsetonjait. Masszívan verte a Fókusz a Jóban Rosszbant, a Barátok közt nézettségi magasságaiból a Celebműszak nézetlenségi mélységéig szabad szemmel nem is igen lehetett ellátni egész héten.

A Barátok közt utáni sávban egyedül Dr. House fájós lába rúgott labdába, de ez sem volt elég a főműsoridős győzelemhez: az RTL Klub filmjei, sorozatai és saját gyártású műsorai nem kegyelmeztek. Csütörtökön Fábry Sándor a 18-49 éves nézők harmadának nyomta a Showdert, szombaton pedig elindult a Csillag születik második évadának első válogatása.

A tehetségkutató, amelyben egy teremőr Freddy Mercuryvá lényegült át, egy férfi pedig medve ruhában táncolt 41,3 százalékos kiemelkedő nézettséggel futott.

Ezzel szemben a TV2 újabb műsorkísérletének első adását a teljes érdektelenség fogadta: a 18-49 évesek mindössze 15,5 százaléka nézte, ahogy Talmácsi Gábor hiányos földrajztudásáról ad tanúbizonyságot.

Vasárnap ismét a csillagoké volt a képernyő: A Csillagok háborúja III. része 37,7 százalékot hozott, míg a TV2-n a Szemtelen szemtanúk csak 27 százalékot vitt.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu