Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Az EBRD, a Financial Times és az UniCredit Csoport közös pályázatot hirdet "Born in 89" címmel

2009.10.10
Az EBRD, a Financial Times és az UniCredit Csoport „Born in ‘89” címmel esszépályázatot hirdet, megemlékezve 1989 őszének történelmi jelentőségű eseményeiről.

A vasfüggöny leomlása felszabadulást jelentett Közép- és Kelet-Európa lakosai és országai számára, és véget vetett a kontinens megosztottságának.

Az 1989-ben született fiatal nemzedék a gyors változások és fordulatos események időszakában nőtt fel. A régi kommunista rendszer és az állami irányítású gazdaság megszűnt létezni, ugyanakkor ki kellett alakítani egy új és biztonságosan működő rendszert. Ezek a fiatalok most felnőttek, és jelenleg az utóbbi évtizedek legsúlyosabb pénzügyi és gazdasági válságát élik át.

A pályázattal a szervezők azt szeretnék megtudni, hogy az EBRD-régió fiataljai hogyan látják és miképp sikerült megbirkózniuk az utóbbi 20 év változásaival.

Szeretnénk, ha ők, akik ebben a forradalmi évben születtek, megosztanák velünk reményeiket, várakozásaikat és aggodalmaikat a jövővel kapcsolatban, és egy legfeljebb 1500 szavas esszében megfogalmaznák gondolataikat és benyomásaikat.

A pályázatokat e-mailben a bornin89@ebrd.com címre, a www.ebrd.com/bornin89 weboldalon keresztül, vagy postán az EBRD Communications Department (jelige: „Born in ‘89”), One Exchange Square, London, EC2A 2JN címre lehet elküldeni. A pályázatok beküldésének határideje 2009. december 31.

A győztest nemzetközi zsűri választja ki, amelynek elnöke a neves regényíró, Andrej Kurkov. A fődíj egy egyhetes szakmai gyakorlat a Financial Times-nál, az UniCredit Csoport pedig további pénzdíjakat ajánlott fel. A díjkiosztó ünnepségre 2010 tavaszán kerül sor az EBRD londoni székhelyén, ahol egyúttal megjelenik egy gyűjtemény is a legjobb esszékből.

Antonella Massari, az UniCredit Csoport Identity and Communications vezetője így nyilatkozott: „Az UniCredit örömmel társul ehhez a kezdeményezéshez. Közép- és Kelet-Európa az egyik elsődleges piacunk, így jelentősen meghatározza a csoport a csoportot. A vasfüggöny leomlásával sok ember élete jobbra fordult Európában, ám ahogyan azt a mostani pénzügyi válság is megmutatta, folyamatosan jelentkeznek újabb és újabb kihívások. A régió egyik kulcsszereplőjeként az UniCredit nagymértékben elkötelezett a régió, a lakosai és közösségei jóléte iránt.”

Lawrence Sherwin, az EBRD helyettes kommunikációs igazgatója mindehhez hozzáfűzte: „Ha odafigyelünk a fiatalokra, jobban megértjük, milyen környezetben is működik az EBRD. Kíváncsian és nagy izgalommal várjuk az esszéket – hiszen mi is lehetne jobb módja az elmúlt húsz évben végbement társadalmi és politikai változások értékelésének, mint az, ha meghallgatjuk az új nemzedék véleményét? Arra is nagyon büszkék vagyunk, hogy a pályázatot a régió két igen tekintélyes és fontos szereplőjével, a Financial Times-szal és az UniCredit Csoporttal együttműködésben szervezhettük meg.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:UniCredit Bank Hungary













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu