Az Ovum jelentés minden fontos, elsősorban távközlési profilú globális szolgáltatót kiértékelt, és arra a megállapításra jutott, hogy a BT Global Services -valamennyi fő amerikai és európai riválisát megelőzve - a szektor vezető szereplője.
Az Ovum értékelése szerint a BT világszerte a termék innováció, valamint a multinacionális vállalatok és kormányszervezetek számára nyújtott ügyfélszolgálat tekintetében tölt be piacvezető szerepet.
A BT Global Services a „globális vezetők vezetőjeként” a maga kategóriájában a legjobbak közé emelkedett abban a rangsorban, amely a szolgáltatók adottságairól és teljesítményéről ad átfogó képet. Az elemzés az elmúlt év kutatási eredményeinek, felméréseinek és vállalati ügyfelekkel kötött szerződéseknek az eredményeit foglalja össze, számításba veszi a vállalat piaci befolyását, a felhasználók értékeléseit, a pénzügyi teljesítményt és hogy a stratégiai célkitűzésekből mennyit valósítottak meg.
Az Ovum vezető elemzője, David Molony szerint: „Nagy előnyt jelent, hogy a BT Global Services a világ számos pontján lévő vállalattal köt globális szerződéseket. Az ügyfelek – beleértve a multinacionális vállalatokat is – igen pozitívan értékelték a BT Global Services által nyújtott támogatást. A BT nyilvánvalóan átlátja a stratégiai a hálózati szolgáltatások biztosításához elengedhetetlen kereskedelmi keretrendszer szükségességét; és azt is tudja, hogy hogyan jön létre egy szolgáltatás-orientált infrastruktúra, valamint miként biztosítható a maga nemében első osztályú szolgáltatás. A vállalat a teljes szervezeten átívelő globális ügyfélkezelő csoportokkal és professzionális szolgáltatási programmal rendelkezik, és folyamatos innovációt valósít meg a hálózatban, amely magában foglalja a virtuális adatközpontot és a videokonferencia-szolgáltatást.
Hanif Lalani, a BT Global Services vezérigazgatója elmondta: „Nagyon büszke vagyok az iparágban vezető szerepet játszó csoportjainkra, és a magas színvonalú ügyfélszolgálatunkért kapott a külső elismerésre, valamint arra a megkülönböztetésre, amelyet szakmai szolgáltatásainkért kaptunk. Munkatársaink a világ minden pontján teljesítik a kiváló színvonalú szolgáltatásra vonatkozó ígéretünket.”
„Az Ovum értékelése meghatározta és számszerűsítette a szóban forgó erősségeket. Mindez bizonyítja, milyen sokat jelent, ha egy szolgáltató számára az ügyfél a legfontosabb. Örülünk az elismerésnek, de soha nem vagyunk elégedettek teljesítményünkkel. Az ügyfél-elégedettség és a szolgáltatások folyamatos javítása érdekében folytatjuk szervezetünk és szolgáltatásaink feltérképezését az ügyfelek igényeinek még magasabb szintű kiszolgálásához, és ennek érdekében tovább racionalizáljuk és egyszerűsítjük folyamatainkat.
„Jól megérdemelt elismerés ez dolgozóink számára, és nagyszerű hír ügyfeleinknek és részvényeseinknek.”
Az Ovum elemzése négy üzleti szempontból értékeli a szolgáltatókat: a piaci hatás, a felhasználók tapasztalata a céggel, jövedelemprofil és stratégiai célkitűzések.
A szolgáltatók valamennyi területen pontokat kapnak az elmúlt tizenkét hónapban végzett munkájukra, valamint arra, hogy várhatóan hogyan teljesítenek majd a következő évben; ennek alapja egy kérdéssor, amelyekre vagy közvetlenül az Ovum jelentések és adatbázisok, vagy az elemzők és vállalati felhasználók által végzett további, a stratégiai tervekre vonatkozó kiértékelés adnak választ.
A felhasználói tapasztalat terén a BT érte el a legmagasabb pontszámot, a piaci hatás és a bevétel-átalakítás kategóriákban megosztva végzett az első helyen, vezetői célkitűzések terén pedig a második lett. Valamennyi kategóriát egybevetve a BT végzett a legjobb eredménnyel.
|