Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A tudatos fiataloknak - djuice complete

2009.10.04
009. október 1-jétől djuice complete néven érhető el a djuice 26 év alattiaknak szánt számlás tarifacsomagja. A tavalyi év slágertermékének csak a neve változott, alacsony havidíja és kedvező perc- és sms díjai megmaradtak. A bevezetést a djuice a fiatalok pénzügyi kultúrájáról, tudatosságáról végzett vizuális etnográfiai felméréssel alapozta meg.

"A tavalyi piaci teljesítményt és a fiatalok körében végzett felmérés eredményeit megvizsgálva úgy döntöttünk, hogy ismét népszerűsítjük célcsoportunk körében ezt a számlás tarifacsomagot. A tavaly októberi kampány óta – nagymértékben a kedvező árú, akkor még free generation néven elérhető tarifacsomagnak köszönhetően – közel megduplázódott számlás előfizetőink száma.

A teljes egészében lebeszélhető alacsony havidíj segítségével a piacon egyedülállóan kedvező feltételeket, az igényekhez valóban illeszkedő, könnyen átlátható tarifacsomagot biztosítunk a fiatalok számára.

Ez a márka más, mint a többi hisz mi ismerjük legjobban ezt a célcsoportot, a fiatalok elvárásait. Mi a komplikált díjszabások helyett pontosan azt adjuk, ami nekik fontos, amit ők szeretnek.” – mondta Biró Balázs, a djuice vezetője.

Tudatos fiatalok
A djuice 2009-ben vizuális etnográfiai felmérést készített annak érdekében, hogy megismerje a fiatalok viselkedését és döntéshozatalát befolyásoló környezetet. Az újfajta kutatási módszer lényege, hogy nem steril, szimulált, „laboratóriumi” környezetben kérdezik a válaszadókat, hanem természetes közegükben, a valódi világban figyelik meg szokásaikat.

Ennek eredményeként ténylegesen megismerhetőek a tinédzserek szokásai, valós igényei, a bennük rejlő lehetőségek és ehhez igazodva alakítható a mindezekre választ adó szolgáltatás- és díjcsomag-portfolió.

A kutatás kimutatta, hogy a fiatalok sokkal tudatosabbak pénzügyi életükben, mint ahogy azt az idősebb korosztály gondolja. A magyar tinik vásárlási döntéseiket megtakarításaikhoz igazítják, egy-egy régóta vágyott dolog megvásárlása érdekében tudatosan törekszenek költségeik csökkentésére. Ráadásul csak azért fizetnek, amiért feltétlenül szükséges.

A telefonálás a fiatalok számára is a mindennapi ügyintézés és a baráti kommunikáció egyik legfontosabb eszköze. A djuice ebben kíván segíteni djuice complete tarifacsomagjával, amely 1350 Ft-os, bármelyik hálózatban 100%-ban lebeszélhető havidíjat és 19 Ft-os percdíjat tartalmaz, így alacsony állandó költség mellett kedvező áron beszélhet ez a korosztály is.

A számlacsomaghoz kapcsolódó kampány 2009. október 1-jén indult, a szolgáltatás pedig folyamatosan elérhető a 26 éven aluliak számára. A kampány továbbviszi azt az idén bevezetett kreatív platformot, ami egyedien köti össze a valóságot a fiatalok álmaival és az előttük álló lehetőségekkel. A djuice ennek megvalósításában szeretne partner lenni.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu