Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Elindult a Mosolyvarázs Program

2009.09.30
A Mosoly Alapítvány nyerte el „Az év támogatottja 2009” címet, amely azzal jár, hogy az éves Mosolyvarázs Program megvalósításához 40 millió forinttal járul hozzá a Tesco-Global Áruházak Zrt. és a Procter&Gamble – jelentették be kedden Budapesten. A program keretében az alapítvány munkatársai az eddiginél is többet tehetnek azért, hogy minél többen felismerjék a pszichés és fizikai egészség közötti szoros kapcsolatot, és ezáltal egyre több gyermek arcára varázsoljanak mosolyt.

Az év támogatottja programot hét évvel ezelőtt indította a Tesco, melyet idén második éve támogat a Procter&Gamble. A Tesco több országban évek óta sikeresen működteti a kezdeményezést, melyet a hosszú távú kötelezettségvállalás jegyében indítottak.

A támogatott programokat egységes, szakmai szempontok mentén működő kiválasztási folyamat során jelölik ki. 2009-ben hazánkban a Mosoly Alapítvány Mosolyvarázs Programterve bizonyult a legjobbnak.

A Mosoly Alapítvány 1996 óta vállalkozik arra, hogy segítsen mosolyt varázsolni olyan gyermekek arcára, akiknek sorsa korántsem mesés. Az alapítvány munkatársai és terapeutái nagy odaadással, kipróbált módszerek következetes alkalmazásával dolgoznak azért, hogy a hozzájuk forduló gyerekek és családjuk szebbnek, vidámabbnak lássák a világot. Céljuk, hogy a testi-lelki jóllét és egészség állapotát erősítsék a krónikusan vagy súlyosan beteg, fogyatékkal, illetve nehéz szociális körülmények között élő gyermekek életében.

„Ezek a gyerekek és fiatalok nehezen küzdenek meg a problémákkal, könnyen elvesztik bizalmukat, kevésbé élik meg az örömteli pillanatokat, sőt sokan még azt is lehetetlennek érzik, hogy életük valaha jóra fordulhat. Mi olyan élmény- és művészetterápiás foglalkozásokat szervezünk a gyerekeknek, amelyeken hatékony pszichológiai, gyógypedagógiai módszereket kombinálunk zenével, mozgással, képzőművészettel, szerepjátékkal. A foglalkozásokon megtanulják a gyerekek, hogyan lehet megmászni az előttük magasodó üveghegyet, hogyan repüljenek a bennük élő táltos paripával, vagy váljanak óriássá. Igyekszünk megtanítani nekik, hogyan küzdhetik le mindennapi akadályaikat”, - mondta el Nagy Ildikó, a Mosoly Alapítvány projektkoordinátora.

A Mosolyvarázs Program keretében élmény-, életmód- és művészetterápiás programokat, valamint alkotó foglalkozásokat szerveznek egész évben gyerekek és családjaik számára.

Az alapítvány eddigi tevékenységét most a Tesco és a Procter&Gamble elkötelezettségének köszönhetően – a Mosolyvarázs Program megvalósulásával - olyan további elemekkel tudják bővíteni, mint az ország több pontján megrendezésre kerülő Egészséges Életmód Napok, illetve egy gyerekek számára októberben kiírandó alkotópályázat.

A támogató cégek közül a Tesco a támogatás összegén túl helyszínt biztosít áruházaiban a Mosolyvarázs rendezvényeknek, a Procter&Gamble pedig az egyéves időszak során számos terméke árából juttat támogatást a program számára. Emellett a Tesco áruházakban kapható adománygyűjtő tárgyak megvásárlásával a vásárlók is hozzájárulhatnak majd a két vállalat által adományozott összeghez.

Kedden bemutatkozott a Mosolyvarázs Program első nagykövete, Lackfi János költő, meseíró, aki igazán ért a gyerekek nyelvén. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy 2009-ben Kövér Lajos aranykeze című meseregényéért megkapta Az év gyermekkönyve díjat. Lackfi János 2004-ben már a verseskönyv kategóriában is kiérdemelte ezt a díjat.

„Az év támogatottja” programról
„Az év támogatottja” programot 2003-ban hívta életre a Tesco-Global Áruházak Zrt. azzal a céllal, hogy olyan alapítványok működését támogassa, amelyek hátrányos helyzetű fiatalokon segítenek, vagy az ő helyzetük, életminőségük javítását célzó programokat, eseményeket szerveznek.

A hét éves múltra visszatekintő program számos alapítványt támogatott, rajtuk keresztül pedig számtalan érintett körülményein javított az áruházlánc. A Tesco kezdeményezése 2008-ban elnyerte a Procter&Gamble szimpátiáját is, így a két vállalat összefogása eredményeként a korábbi 20 millió forintos keretösszeg 40 millióra nőtt.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:P&G













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2021.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu