| |
A Germanwings utasok 94 százaléka elégedett |
2007.09.25 |
|
A Germanwings utasainak 94 százaléka elégedett a Légitársaság szolgáltatásaival és ajánlja bátran azok igénybevételét ismerősei körében. Az utasok több mint 90 százaléka gondolja úgy, hogy az internetes oldalon gyors és egyszerű a foglalás. Ugyanennyien számoltak be arról, hogy a Germanwings fedélzetén jól érezték magukat és dicsérték a professzionális és barátságos kiszolgálást a check-in pultoknál. Ezek az első eredményei annak a reprezentatív online felmérésnek, amelyben a véletlenszerűen kiválasztott utasok vesznek részt rövid idővel az utazás befejezését követően.
A kérdőív átláthatóvá teszi a Légitársaság szolgáltatásait, és egyben biztosítja az utasok számára a vélemény-nyilvánítás lehetőségét. A résztvevők 48 órával az utazás befejezését követően kapják kézhez a kérdőívet tartalmazó „Welcome-Back”-hírlevelet, amelyben lehetőségük nyílik a repülőút, valamint egyéb szolgáltatások minőségének spontán megítélésére. A „Welcome-Back”-hírlevél naponta ötezer utast ér el.
A Germanwings a 2007. október 27-ig érvényes nyári menetrendben Budapestről Köln/Bonnba heti 11, Stuttgartba heti 7 közvetlen járatot közlekedtet.
|
| Kapcsolódó weboldal |
Sajtókapcsolat |
Referens: | Szappanos Éva |
| eva.szappanos@publicis-consultants.hu |
| +36 1 345 9335 |
Cég: | Germanwings |
|
|