Biswajit Parashar feladata a régió marketing tevékenységének vezetése, beleértve a folyamatos felhasználói élmény biztosítását.
Parashar több mint két évtizedes iparági és marketing irányú tapasztalattal rendelkezik. Pályáját a Dellnél kezdte Indiában, ahol a regionális értékesítési és üzletkötői rendszer működtetését irányította. Ezt követően a 3Com Corporation marketing és üzleti fejlesztések igazgatójaként tevékenykedett.
Parashar az angol E.Ontól érkezett az Avayához, ahol az „Easy Green” reklámkampány megvalósításán dolgozott kifejezve elkötelezettségét az alternatív energiaforrások iránt.
„Az Avaya gyors ütemben fejlődik az EMEA régióban az üzletileg kritikus szoftverek és szolgáltatások által, melyek kompetitív előnyökhöz juttatják a vállalatokat.” – mondta Parashar. „Eljött az ideje egy erős, ügyfél- és partnerközpontú piacra lépési stratégia megalkotásának, ami kifejezi az Avaya által képviselt értékelőnyt a legkülönbözőbb iparágakon és vállalati méreteken keresztül.
|