A Kaposvári Egyetemen, a MOK Konferencia alkalmával 2009. augusztus 25- én többoldalú egyedülálló kooperáció született a tudományos élet szervezetei és a magyar marketingkommunikációs szakma között.
Az együttműködést az MTA Bizottságai és a Magyar Marketing Szövetség kezdeményezte. A megállapodás a Magyar Tudományos Akadémia Bizottságai, a Marketing Oktatók Klubja, a Magyar Marketing Szövetség, valamint a Magyar Reklám Szövetség között jött létre.
A szerződést, Dr. Rekettye Gábor az MTA Marketingtudományi Bizottságának Elnöke, Dr. Lehota József, az MTA Agrárközgazdasági Bizottság Agrármarketing és Logisztikai Albizottságának Elnöke, Dr. Dinya László a Marketing Oktatók Klubjának Elnöke, Kozák Ákos, a Magyar Marketing Szövetség Elnöke, valamint Nagy Bálint a Magyar Reklám Szövetség Elnöke írta alá.
A képviselők a megállapodás aláírásának alkalmával ígéretet tettek, hogy a marketing szakma kompetenciát érintő ügyeiben szakértői, illetve közvetítői segítséget nyújtanak egymásnak.
Az együttműködés további tárgyát képezte, hogy a felek időnként közös sajtközleményt adnak közre, közös állásfoglalást bocsátanak ki. A megállapodás kiterjed saját rendezvényeik, tájékoztató anyagaik ügyfélkörükben és regisztrált érdeklődőik körében való népszerűsítésére is.
Az MMSZ, mint az együttműködés egyik kezdeményezője reméli, hogy a marketing gyakorlatot és a tudományt a marketing szakma hitelességének elismerése, illetve fejlődése érdekében ezzel a lépéssel egyre jobban közelíti egymáshoz."
|