A visszaszámlálás megkezdődött: még időben az IFA előtt, amely a világ legnagyobb szórakoztatóelektronikai kiállítása, a Sharp technológiai vállalat online is kiállít. A Sharp új LED háttérvilágítású AQUOS LCD tévéit, és a vállalat környezetvédelmi tevékenységét is bemutató, egész Európára kiterjedő online kampány mottója “csúcstechnológia és szuperzöld”. A weboldalon emellett található egy virtuális kirándulás a Sharp kiállítói standjához, illetve egy animációs film a LED technológiáról.
|
Az IFA 2009 megnyitásáig a Sharp valamennyi európai weboldalán ketyeg az óra. Az új Sharp IFA online kampány megnyitója egyre közeledik, majd a kiállítás és vásár hivatalos megnyitójával egy időben az összes európai Sharp honlapon egyszerre indul el.
A kampány kiemelt témája az új LED háttérvilágítással rendelkező AQUOS LCD tévék, valamint a cég kiterjedt környezetvédelmi tevékenysége. Az online kampány lehetőséget kínál arra, hogy a látogatók megismerjék, mit kínál a Sharp az idei kiállításon, de magáról a vállalatról is bőséges információ áll rendelkezésre.
A honlap részletes grafikus és szöveges háttérinformációt kínál a LED háttérvilágítás működéséről és előnyeiről, emellett a honlap látogatói virtuális látogatást tehetnek a Sharp rövidesen megnyíló, új gyárába, amely Japánban, Sakai városában található.
A további tartalmak között szerepel egy animációs film, amely bemutatja a LED-ek alkalmazását az LCD televíziókban, ezen kívül, egy virtuális kirándulás keretében a látogatók körbejárhatják a Sharp IFA standját. A vonzó, háromdimenziós animációkkal ékesített virtuális séta során információs pontokat érintve a weboldal látogatói részletesen olvashatnak a stand egyes kiválasztott területeiről, miközben a Sharp termékeket is megismerhetik.
A Sharp IFA kampányoldalán mindezek mellett linkek találhatók, melyek a Sharp Youtube és Flickr csatornáira kalauzolják a látogatókat, ahol filmeket, interjúkat nézhetnek, valamint letölthetik a legfrissebb sajtófotókat. Idén az IFA során az LCD technológia úttörőjének számító Sharp a Twitteren is aktív lesz: a Sharp_IFA látogatói rendszeresen új információkkal gazdagodnak élőben az IFA-ról.
„A 2009-es IFA köré szervezett online kampányunk a harmadik teljes Európára kiterjedő online Sharp kampány,” - mondta Andrea Weigert, a Sharp Electronics Europe vállalati kommunikációért felelős vezetője. „Vásárlóink és honlapjaink látogatói egyre nagyobb érdeklődést mutatnak termékeink és technológiáink iránt. Ez a kampány válasz az ő igényeikre. Az online kampányok a digitális kommunikációnk részét képezik, amit a jövőben egyre intenzívebben használunk majd annak érdekében, hogy célcsoportjainkat gyorsabban és jobban elérhessük,” zárta szavait Andrea Weigert.
|