A fúzió mindhárom szereplője a Londoni Tőzsdén is jegyzett Huntsworth Plc jelenlegi leányvállalata:
- Mmd – a legnagyobb vállalati kommunikációs, public affairs és PR ügynökség a közép-kelet-európai régióban és a FÁK országaiban, amely összesen 20 irodával rendelkezik 19 országban
- Grayling – a Londonban és Brüsszelben erős public affairs csapattal rendelkező ügynökség jelentős tapasztalatot szerzett a befektetői kommunikáció területén Észak-Amerikában, a Csendes-óceáni térségben és Kínában
- Trimedia International – e nyugat-európai PR hálózat 11 országban van jelen. Az Egyesült Királyságban ez a legnagyobb független public relations ügynökség, Németországban, Ausztriában és Svájcban pedig már 25 éve ismert márka.
Az új vállalat a világ harmadik legnagyobb független – azaz nem reklámügynökség által birtokolt – PR csoportja lesz, amelynek összbevétele 80 millió euró és 830 tanácsadót foglalkoztat. Szerte a világon 44 irodája van és a Huntsworth Plc teljes bevételének 44%-a tőle származik.
Az új globális, teljes körű szolgáltatást nyújtó PR ügynökség a Grayling márkanév alatt fut majd, amely három kontinensre kiterjedő hálózattal rendelkezik. Az Mmd 2010 januárjától veszi át a Grayling nevet. A fúzióval létrejött globális vállalat ügyvezetője a Trimedia International jelenlegi ügyvezető igazgatója, Michael Murphy lesz.
Chris Dobson, az Mmd ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta: “Az elmúlt, közel másfél évtizedre visszagondolva, nagyon büszke vagyok az elért eredményekre, és arra, amivé az Mmd fejlődött. Ez az izgalmas fúzió lehetővé teszi, hogy egyedülálló módon, globális befektetői és kormányzati kommunikációs, valamint PR megoldásokat kínáljunk a régió helyi nagyvállalatainak. Ez fantasztikus lehetőséget jelent mind ügyfeleinknek, mind kollégáinknak, mivel az Mmd erős helyi jelenlétét globális eléréssel ötvözhetik. Ezzel a fúzióval nemcsak egy irigylésre méltó, 11 nyugat-európai országra kiterjedő hálózathoz csatlakozunk, hanem a Graylinggel összeolvadva brüsszeli és londoni elismert public affairs szakértők, valamint nagyon jelentős, Észak-Amerikában, a Csendes-óceáni térségben és Kínában befektetői kommunikációval foglalkozó irodák kerülnek házon belülre. Mindeme szolgáltatások közös márkanév alatt, közös vállalati kultúrával és közös menedzsmenttel fognak működni. Az Mmd hosszú idők óta a régió vezető ügynöksége, de a mostani fúzióval a globális színtér szereplőjévé váltunk, a legjobb PR, public affairs és social media szolgáltatásokat nyújtva ügyfeleinknek.”
|