Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Piros-fehér győzelem a pályán és a képernyőn

2009.08.27
A Bajnokok Ligája második mérkőzésén, a keddi Debrecen – Levski Sofia meccsen újabb győzelmet aratott a DVSC-TEVA, és ezúttal a TV2 is abszolút győztesen került ki a nézettségi versenyből.

Hihetetlen bravúrt ünnepelt tegnap este az ország: a Puskás Ferenc Stadionban 33 000 néző előtt a Bajnokok Ligája főtáblájára jutást jelentő 2 góllal győzött a Debrecen a bolgár Levski Sofia ellen.

A Bajnokok Ligája közvetítések sorozat második meccsén a TV2 a magyar mellett saját sikert is elkönyvelhet: a csatornán újdonságnak számító futballmérkőzéssel tudott főműsoridős előnyt szerezni a mérkőzés idejére. (A teljes főműsoridőben egyébként 28% SHR-es döntetlent ért el a két kereskedelmi csatorna.)

A mérkőzés a 18-49-es célcsoportban rendkívül magas, 32,6% SHR-t ért el (az RTL-nek a mérkőzés adásidejében 28,2%-ot hozott a Vacsoracsata – Halálos fegyver 2.), a meccs előtti és utáni stúdióbeszélgetések átlagosan 20% közönségarányt jelentettek.

Nézőszámban ez annyit tesz, hogy a mérkőzés ebben a célcsoportban kimagaslóan magas számú, 576 370 (!) nézőt vonzott, a meccs előtti és utáni stúdióbeszélgetésre pedig átlagosan 275 292 szurkoló volt kíváncsi.

A mérkőzés első félidejét valamivel kevesebben látták (561 829 néző), mint a gólokat nem, izgalmat viszont annál inkább jelentő második félidőt. A meccs utolsó percei várakozáson felül teljesítettek: 18-49-ben 680-720 ezer néző (40% SHR), teljes lakosságban pedig 1,7-1,75 millió néző (45-46% SHR) követte a labda útját.

A teljes lakosságon belül a férfiak körében a Debrecen győzelmét több mint 911 000 néző kísérte figyelemmel, ez 44,9%-os SHR-t jelent (RTL ezalatt: 18,2% SHR), és ez az adat 18-49-ben sem sokkal kevesebb, 41,3% SHR mellett 353 191 nézőt jelent. (a férfi célcsoporton belül az RTL a mérkőzés adásidejében nem igazán rúgott labdába: 24,6% SHR).

A TV2 nem titkolt célja az, hogy a csatorna számára hagyományosan fontos 18-49 éves női célcsoport is leüljön meccset nézni, valamint, hogy a focirajongó férfiakon kívül azokat is a képernyő elé ültesse a férfi célcsoportból, akik eddig csak ritkán néztek focit.

Egy érdekes adat a végére: a tegnapi estén teljes lakosságban 548 585 hölgy (25,2% SHR) volt kíváncsi a Debrecen góljaira, 18-49-ben ez 223 179 női nézőt (24,5% SHR) jelent.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu