Idén, akárcsak egy évvel ezelőtt, az augusztus 19-i és 20-i repülős futamok szüneteiben óriáskivetítőkön futottak a tévécsatorna legnépszerűbb és ősszel újból látható programjait bemutató szpotok.
A több százezernyi érdeklődőt vonzó állami ünnepség egyik fő attrakciójának számító Red Bull Air Race-en való megjelenést más cégekkel együtt az AXN is nagyon fontosnak tartja, hiszen a Duna mindkét partján elhelyezett óriáskivetítők, valamint a VIP szekcióban lévő plazmatévék értékes felületet jelentenek minden hirdetőnek.
A repülős verseny dinamikus világa azt a fiatal, kalandvágyó célcsoportot vonzza, amelyet az AXN is közönségének tart. Az eseményen a tévécsatorna egyedi, csak kizárólag ezen a rendezvényen látható szpotokat mutatott be, s emellett AXN-es hosztesz lányok 25 ezer piros, AXN logós léggömböt osztottak szét a járókelők között a versenyt övező utcákban és tereken.
|