Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


Divattervezők negyede Budapesten

2009.08.17
Magyar kreátorok üzletei a luxus-negyeddé dagadt Andrássyn és környékén.

Meglehetősen gyakran cserélődnek az üzletek Budapest legrégibb sugárútján. A kissé megkopott boltok az elmúlt néhány hónapban szinte teljesen eltűntek és helyükre prémium és felső-középkategóriás termékeket áruló bérlők érkeztek.

A nagy nemzetközi brandek márkaképviseletei mellett a hazai tervezők is kezdik megvetni lábukat a környéken. Náray Tamás nemrég nyitott üzletet az Operaház tőszomszédságában és hamarosan itt nyílik meg Tóth Bori exkluzív szalonja is.

A Bajcsy Zsilinszkytől az Oktogonig a luxus, a presztízs és a pazar életvitel atmoszférája uralja az Andrássy utat és környékét. Az elmúlt évben jócskán kiszélesedett a nemzetközi divatszakma hazai képviselete, olyan tervezők érkeztek és nyitottak üzletet, mint Roberto Cavalli, Gucci a klasszikus, letisztult formáiról és színeiről híres Burberry, vagy az exkluzív mobiltelefonokat kínáló Vertu. Így jelenleg tizenegy luxusmárka képviselteti magát az egykori Népköztársaság útján.

 modern negyedek, az újragondolt ipari területek és az épülő, város fölé magasodó irodaházak és nagyberuházások mellett, egy-egy városrész funkciója is meghatározó lehet akkor, ha meg akarjuk rajzolni Budapest sziluettjét. A luxus-negyedek kialakítása nem csak a városi övezetek vonzerejének növelésére, de a gazdasági növekedés generálására is alkalmas.

A hazai fogyasztói réteg erősödése mellett ugyanis remélhetőleg külföldieket vonz majd a környékre a luxuscikk–turizmus is.

A nemzetközi élmezőnybe megérkeztek az első magyar tervezők is. Az Opera környéke reprezentatív képviselője a felső, felső-középkategóriás illetve prémium márkáknak. Itt nyílt üzlete nemrég Náray Tamásnak, és hamarosan ugyanitt várja a vásárlókat Tóth Bori exkluzív szalonja is.

Tóth Bori elmondta, abszolút elképzelhetőnek tartja, hogy a környék magas presztízse végett a hazai tervezőasztalokról lekerülő luxory termékek megálmodói, a nagy, nemzetközi brandekhez hasonlóan egymás után érkeznek majd a magyar Champs-Élysées-re. Így akár Európa egyetlen tervezői negyede a magyar fővárosban épülne.

„Fontos, hogy ne csak a nagy, nemzetközi brandek márkaképviseletei uralják a hazai piacot. Van néhány nagyon tehetséges magyar tervező akik prémium márkákkal jelennek meg a piacon. ezek a hazai termékek pedig tökéletesen beleillenek a nagy divatdiktátorok által megrajzolt képbe. Amikor luxustermékekről beszélünk, egy olyan elsődleges jelentéstartalommal bíró, státuszszimbólumok uralta világról beszélünk, ahol a terméket körülölelő világ éppoly fontos, mint maga a termék. Egy egyszerű példa: ritkán teszünk ezüstkanalat műanyagtálcára. A környék önmagában nem garancia, de hitelesen képviselheti a tervező által meghatározott minőség minden körülmények között biztosítását.”


Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu