Az LG navigációs eszköznek is kiváló GT500 telefonjára televíziós kampánnyal is felhívja a felhasználók figyelmét augusztus 17. és szeptember 13. között. A GPS funkcióval ellátott készülék 25 másodperces reklámszpotja nyolc csatornán látható majd.
A kampány médiatervezését és -vásárlását végző MindShare ügynökség jóvoltából az LG a magyarországi csatornakínálatból az RTL Klub, a Viasat3, a National Geographic Channel, a Discovery, a Sport1, a Sport2, a Sport Club és az AXN csatornák műsorközeiben népszerűsíti a navigációs készüléket.
LG GT500
A készülék telepített, 30 napos ingyenes próbaverziójú Wisepilot® for LG* online navigációs megoldás manőverenkénti utasításokkal és hangnavigációval segíti a tájékozódást. A GT500 azonban nemcsak navigál, hanem gyors internetkapcsolatot is biztosít, WiFi™ vagy HSDPA technológiával.
A készülék 5 megapixeles kamerájával készített képek így akár azonnal feltölthetők bármely internetes oldalra, vagy a GT500 3 inches, rezisztív, teljes érintőképernyős kijelzőjén megtekinthetők, sőt a beépített érintőceruza segítségével szerkeszthetők.
A GPS technológia nemcsak a tájékozódásban segít, de a „Futótárs” program alapjaként sportolás közben is a felhasználók szolgálatába áll. A GT500 jóvoltából akár futás közben is hallgathatjuk az FM-rádiót vagy a beépített MP3-lejátszónak köszönhetően saját számainkat.
Az LG GT500 navigációs készülék kizárólag a T-Mobile hálózatában kapható.
|