Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A luxus világának kávéja - NESPRESSO a vörös szőnyegen

2009.08.06
A kávézás egyedülálló élményének a sztárvilág sem tud ellenállni: immár a Roland Garros salakpályái, sőt, a cannes-i vörös szőnyeg is – Salma Hayek-kel az élen – behódolt a kávézás iránti szenvedélynek.

A felejthetetlen kávézás élménye a sztárvilágban – a NESPRESSO egyre többször jelenik meg sztárok társaságában, nagyszabású, a médiában is számottevő eseményként nyilvántartott rendezvényeken. Nemrég pompázott a Côte d’Azur-ön, Cannes-ban, a világ legrégibb és egyik leghíresebb filmfesztiválján, ezúttal az esemény hivatalos partnereként.

A jelöltek, a zsűri és a VIP vendégek ezúttal a Palais des Festivals előtt, illetve a Plage des Palmes-on felállított NESPRESSO Bárban kortyolgathatták a kávé-különlegességeket. A Nespresso népszerűsége ezúttal is rekordokat döntött: csak a két helyszínen több mint 200.000 csészével szolgáltak fel a különleges nedűből.

A kávézás ikonja a salakon is megállta a helyét: a Roland Garros hivatalos kávéjaként különleges, limitált szériájú, kizárólag erre az alkalomra készített kávéskészlettel várta a szurkolókat és a játékosokat, akiket a VIP pontokon és a rendezvény NESPRESSO teraszán vezetett be különleges világába.

A márka végighasított az óceánon is: hivatalos kávészállítója volt az America’s Cup sorozatnak, melyet a világ egyik legrangosabb vitorlás-eseményeként tartanak számon.

A NESPRESSO – a filmek és a sport világa mellett – a gasztronómia tudorait is elkápráztatta: a Bocuse d’Or-on, a világ mérvadó séf-versenyén volt hivatalos partner, valamint a San Pellegrino díjat, a világ 50 legjobb éttermének járó elismerést is szponzorálta 2009-ben.

A NESPRESSO nevével fémjelzett kitüntetést, „A világ 50 legjobb étterme Akadémia” trófeáját 23 független, elismert szakértő ítélte oda az arra érdemeseknek. Hogy a győztes 50 étterem közel fele is a NESPRESSO Grands Crus kávéőrleményeit szolgálja fel szintén azt támasztja alá, hogy ezek a kávék, és egyben maga a kávézás, egyre magasabb rangot vívnak ki maguknak a gasztronómia világában.

A felsorolásból – természetesen – George Clooney sem maradhat ki: a közismert színész és rendező nem csupán szenvedélyes rajongó, hanem a márka komoly nagykövete is: már számos óriásplakátról és TV reklámból mosolygott ránk elismerően.

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat
Cég:NESPRESSO













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu