A felejthetetlen kávézás élménye a sztárvilágban – a NESPRESSO egyre többször jelenik meg sztárok társaságában, nagyszabású, a médiában is számottevő eseményként nyilvántartott rendezvényeken. Nemrég pompázott a Côte d’Azur-ön, Cannes-ban, a világ legrégibb és egyik leghíresebb filmfesztiválján, ezúttal az esemény hivatalos partnereként.
A jelöltek, a zsűri és a VIP vendégek ezúttal a Palais des Festivals előtt, illetve a Plage des Palmes-on felállított NESPRESSO Bárban kortyolgathatták a kávé-különlegességeket. A Nespresso népszerűsége ezúttal is rekordokat döntött: csak a két helyszínen több mint 200.000 csészével szolgáltak fel a különleges nedűből.
A kávézás ikonja a salakon is megállta a helyét: a Roland Garros hivatalos kávéjaként különleges, limitált szériájú, kizárólag erre az alkalomra készített kávéskészlettel várta a szurkolókat és a játékosokat, akiket a VIP pontokon és a rendezvény NESPRESSO teraszán vezetett be különleges világába.
A márka végighasított az óceánon is: hivatalos kávészállítója volt az America’s Cup sorozatnak, melyet a világ egyik legrangosabb vitorlás-eseményeként tartanak számon.
A NESPRESSO – a filmek és a sport világa mellett – a gasztronómia tudorait is elkápráztatta: a Bocuse d’Or-on, a világ mérvadó séf-versenyén volt hivatalos partner, valamint a San Pellegrino díjat, a világ 50 legjobb éttermének járó elismerést is szponzorálta 2009-ben.
A NESPRESSO nevével fémjelzett kitüntetést, „A világ 50 legjobb étterme Akadémia” trófeáját 23 független, elismert szakértő ítélte oda az arra érdemeseknek. Hogy a győztes 50 étterem közel fele is a NESPRESSO Grands Crus kávéőrleményeit szolgálja fel szintén azt támasztja alá, hogy ezek a kávék, és egyben maga a kávézás, egyre magasabb rangot vívnak ki maguknak a gasztronómia világában.
A felsorolásból – természetesen – George Clooney sem maradhat ki: a közismert színész és rendező nem csupán szenvedélyes rajongó, hanem a márka komoly nagykövete is: már számos óriásplakátról és TV reklámból mosolygott ránk elismerően.
|