A 2009-ben immár ötödször indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal a B2B márkákat elismerő Business Superbrands Program. A státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók és üzleti partnerek számára is ismert márkacsoport tagjaként öregbíthetik hírnevüket.
„A Business Superbrands díj komoly elismerést jelent. Megtisztelő számunkra, hogy miután 2008-ban Agrodivíziónk elnyerte a Superbrands díjat, idén cégünk egésze, azaz valamennyi üzletág eredményét is kimagaslónak ítélte a zsűri. Büszkék vagyunk a Business Superbrands díjra, hiszen a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy a kiváló teljesítményt folyamatosan, válság idején is fenntartsuk, ügyfeleink mindig a legmegbízhatóbb partnerként tartsanak bennünket számon. A BASF Hungária - „A Vegyipari Vállalat” hazai leányvállalata - minden dolgozója megfelelt e kihívásnak, a díjra valamennyi munkatársunk büszke lehet.” - nyilatkozta Dr. Herbert Fisch, a BASF Hungária ügyvezető igazgatója.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy a Magyarországon immár öt éve létező Superbrands státusz mára a márkaépítés igazodási pontjává vált” – hangsúlyozta Wiszkidenszky András a Superbrands Magyarország igazgatója.
„A kiváló márka iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója és az általa kialakított imázs és márka egyensúlyban van, és hosszú távon egyensúlyban is marad – tette hozzá Dr. Bienerth Gusztáv, a Business Superbrands Bizottság elnöke, az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnöke.
|