Partnerek


CMS, webshop, eCommerce, domain, hosting, SEO, SEM

Google Directory

Observer


NewsAgent


C-PRESS


Hirmutato


Hirlapom


Hirlapom





hírek személyre szabva

Napi sajtó


Hirlevél feliratkozás






Google
 


A SMART tovább növelte részesedését az interaktív táblák globális piacán

2009.08.04
A második negyedévben tovább szárnyaltak az amerikai eladások, miközben a cég továbbra is több terméket értékesít, mint valamennyi versenytársa együttvéve.

A SMART Technologies bejelentette, hogy a cég egyre magasabb részesedéssel továbbra is vezető az interaktív táblák globális piacán.

2009 második negyedévében az interaktív táblák termékkategóriájában a SMART részesedése 52,8 százalék volt – ez több mint duplája a piac második legnagyobb részesedéssel bíró szereplőjének, és nagyobb mint a SMART összes versenytársának részesedése együttvéve, valamint 2,6 százalékponttal magasabb a SMART első negyedéves részesedésénél.

A második negyedévben a SMART Board™ interaktív táblák eladásai különösen erősek voltak az Amerikai Egyesült Államokban, ahol a cég részesedése 63.4 százalék, két és félszer több, mint a legnagyobb versenytársé. Ez az érték is 3,3 százalékponttal magasabb, mint az előző negyedéves adat.

A világ többi nagy piacán is erős maradt a SMART kategórián belüli részesedése. A második negyedéves adatok szerint Kanadában 84 százalék, Mexikóban 71,7 százalék, az Egyesült Királyságban 57,7 százalék, Ausztráliában és Új-Zélandon pedig 50,6 százalék a SMART részesedése. Franciaországban a kanadai cég részesedése 22,2 százalékponttal emelkedett, így az eléri a 36,2 százalékot, Brazíliában pedig 18,8 százalékponttal haladja meg az első negyedéves számokat, ami 35,3 százalékot jelent.

Az adatok az interaktív táblák piacát több mint kilenc éve figyelő Futuresource Consulting nevű vezető globális piackutatótól származnak.

Az összes gyártó együttesen mintegy 180 873 interaktív táblát értékesített a második negyedév során, ami jelentősen meghaladja az első negyedéves 124 527 darabot. Ennek több mint a felét, 101.504 darabot az Egyesült Államokban értékesítették, amiből 64 414 a SMART terméke (az első negyedévben a SMART 34000 táblát adott el az USA-ban).

A SMART az Európát, Közel-Keletet és Afrikát tömörítő EMEA régióban valamint az Ázsia-Csendes Óceáni térségben is megőrizte vezető szerepét. Az amerikai jelenleg a világ legnagyobb és leggyorsabban növekvő piaca az interaktív táblák termékkategóriáját tekintve.

A Futuresource előrejelzése szerint 2009-ben összesen több mint 320 000 interaktív táblát értékesítenek az Egyesült Államokban, amely az eddigi legmagasabb éves előrejelzés.

Világszerte már több mint kétmillió interaktív táblát használnak, és a termékkategória további gyors növekedésen megy keresztül. A Futuresource egy korábbi jelentésében közölte, hogy 2008-ban globálisan 557 000 interaktív táblát értékesítettek, ami 2007-hez képest 32 százalékos növekedésnek számít.

A piackutató szerint a következő öt év során az üzembe helyezett interaktív táblák száma eléri a hétmilliót, ami azt jelenti, hogy a világ minden ötödik tantermében üzemel majd ilyen eszköz. A SMART 175 országban eddig több mint 1,2 millió SMART Board interaktív táblát telepített, így világszerte több mint 25 millió tanuló élvezheti a termék előnyeit.

„Az interaktív táblák jelenlegi, folyamatosan növekvő eladási adatai, valamint a 2009 második negyedévének eredményei alapján a SMART Board interaktív táblák továbbra is elsőszámú választásnak bizonyulnak az oktatók és az üzleti felhasználók körében,” - mondta Nancy Knowlton, a SMART vezérigazgatója. „Az, hogy a vásárlók ilyen bizalommal tüntetik ki a SMART-ot, arra sarkall bennünket, hogy még elszántabban folytassuk a legkönnyebben kezelhető és a leghatékonyabb oktatási és üzleti megoldások fejlesztését.”

Kapcsolódó weboldal

Sajtókapcsolat













         
Kezdőlap    |    Cégismertetők    |    E-Sajttáj    |    Konferenciák    |    Kiállítások    |    Blogajánló    |    Kapcsolat

Rovatok:   Auto-motor  |  Belföld  |  Egészség  |  Gazdaság  |  IT  |  Környezetvédelem  |  Közlekedés  |  Kultúra  |  Média  |  Mobil  |  Sport  |  Távközlés

Sajttaj.hu © 2007-2024.   -   Sitemap    |   Médiaajánlat    |   Jognyilatkozat   


RSS   RSS


 freestat.hu mystat websas.hu
statgep.hu