A Borsodi Sörgyár Zrt. megkapta a Business Superbrands 2009 elismerő kitüntetést. A Sörgyár több terméke már elnyerte a fogyasztói Superbrands díjat, ezúttal a vállalat működése kapta az elismerést.
Először 2008-ban adták át Magyarországon a Business Superbrands elismerést. Idén egy 14 fős szakmai zsűri ítélte oda azon cégeknek, akik az üzleti szférában kiváló partnernek bizonyultak az elmúlt évben.
A Business Superbrands a márkanév mellett olyan vállalati értékeket is elismer, amelyek fókuszában a partnerkapcsolat, a vállalati teljesítmény, vagy éppen egy szervezet, közösség társadalmi szerepvállalása áll. A Bőcs határában működő gyár a hétköznapokon túl ezen a területen is igyekszik a legjobb sörgyárrá válni.
„2008-ban elindítottuk a 18 igen elnevezésű, a kiskorúak alkoholfogyasztásának visszaszorítását célzó kampányunkat, melynek fő üzenete: A sör a felnőttek itala.” – mondta Dr. Stefánkovits Ildikó, a Borsodi Sörgyár jogi és kommunikációs igazgatója. „Emellett júniusban indítottuk el hosszú távú rekultivációs programunkat, melynek keretében 2012-re a sörgyár mellett elhelyezkedő nyárfás terület visszanyeri eredeti funkcióját a természetben. Mi figyelünk társadalmi környezetünkre is. 2008-ban elindítottuk közösségi programunk „Sörfőző a szomszédom” címmel, melynek keretében a Sörgyár, a szomszédságéban élőkkel történő társadalmi párbeszédre nyit lehetőséget.” – folytatta Stefánkovits Ildikó.
A vállalat teljesítményét - a fogyasztók szemével nézve - mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Borsodi Sörgyárban készül a Magyarországon legnagyobb volumenben értékesített sör, a Borsodi.
„Ezúton is köszönjük partnereink és fogyasztóink bizalmát, melyet ez a Business Superbrands elismerés is kifejez” – foglalta össze Stefánkovits Ildikó.
|