A Henkel négy egymást követő évben győztesként szerepel a világ legkiválóbb vállalatainak versenyén. A Henkel 2008-as éves jelentése elnyerte a League of American Communications Professionals (LACP) platina díját a Fogyasztási cikkek – Háztartási/személyes kategóriában.
A világszerte ismert Stevie International Business Awards kiosztóján pedig a Henkel vállalati márkaépítési stratégiáját ismertető oktatófilmje aranyérmet kapott.
Az LACP Vision Awards széles körben elismert díjnak számít a pénzügyi jelentések versenyében.
Idén versenyen összesen több mint 20 ország 3500 jelentését értékelték és hasonlították össze, melyek közül a Henkel elnyerte a 2008-as LACP Vision Award díjat a Fogyasztási cikkek – Háztartási/személyes kategóriában. A rangos elismeréssel olyan cégeket utasított maga mögé, mint a Beiersdorf, a Procter & Gamble és az Unilever.
A Henkel éves jelentését egy kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi zsűri értékelte, mely a maximális 100 pontból 98 pontot ítélt a vállalatnak. A korábbi évek hagyományától eltérően a jelentés előszó helyett két interjúval kezdődik.
Az igazgatóság elnökével, Kasper Rorsteddel és a részvényesek bizottságának elnökével, Albrecht Woestével készített interjút egy további díjjal, A részvényeseknek írt legjobb levél kategória ezüstérmével jutalmazták.
A zsűri bírálata szerint az éves jelentés már első ránézésre is kiváló benyomást kelt, különös tekintettel a borítóra és az interjúkra. Külön megdicsérték a jelentés felépítését, a pénzügyi tartalmat, a kreativitást, az üzenet közérthetőségét, a kiváló információs értékét, valamint a részletes tartalomjegyzéket, amely megkönnyíti a tájékozódást az oldalak között.
A Henkel a világszerte elismert Stevie International Business Award díjkiosztón is sikert könyvelhetett el. A Become a corporate branding pro in 7 minutes (Hogyan váljunk vállalati márkaszakértővé 7 perc alatt?) című oktatófilm arany minősítést kapott Tájékoztatás kategóriában.
A munkatársak és ügynökségek számára egyaránt ajánlott film lebilincselő látvánnyal, szórakoztatva mutatja be a Henkel márkaépítési stratégiájának alapjait, jövőképét és értékeit, a vállalati identitást és az arculatot meghatározó legfontosabb alapszabályokat.
A Stevie Awards olyan nemzetközi verseny, melyen a vállalatok és szervezetek számos kategóriában versenyeznek a díjakért. Idén több mint 30 országból 1700-nál is több nevezés érkezett a megmérettetésre.
|